Aktualności:

"Batman: Długie Halloween" w sprzedaży od 29 maja.

Menu główne

Seriale Animowane o Batmanie - Quiz

Zaczęty przez Silent Dark, 03 Luty 2008, 20:10:04

Silent Dark

Zasady takie jak w Quzie o Batmanie.
Z kim zmierzyl sie Batman w 1 ocinku TAS'u??

Maxie Zeus

Tym razem przygotowalem takie proste zadanie. Uzupelnij tabelke:

POSTAc                                                            OSOBA (przedsiebiorca, bandzior,...itp), KTÓRA CZeŚCIOWO 
                                                                           PRZYCZYNIlA SIe DO ZAMIANY W BOHATERA / ZlOCZY?Ce
1) Bruce Wayne - Batman                             ....................................
2) Dick Grayson - Robin                                 ....................................
3) Matt Hagen - Clayface                               .....................................
4) Victor Fries - Mr. Freeze                           ....................................
5) Harvey Dent - Two-Face                           ....................................
6) Edward Nygma - Riddler                            ....................................
7) Pamela Isley - Poison Ivy                           ....................................
8  Jonathan Crane - Scarecrow                   ....................................
9) Jervis Tetch - Mad Hatter                         ....................................
10) Kirk Langstom - ManBat                         ....................................
11) Temple Fugate - Clock King                    .....................................
12) Kyodai Ken - Ninja                                  .....................................
13) Harleen Quinzelle - Harley Q.                 ......................................

Epid

1. Joe Chill
2. Zucco
3. Roland Daggett
4. Ferris Boyle
5. Rupert Thorn
6. Dan Mockridge
7. Wayne oraz Dent
8. Dr. Long
9. Alice
10. on sam?
11. Hamilton Hill
12. Wayne oraz mistrz Yoru
13. Joker
Posted on: 27 Luty  2008, 23:13:28

w 10. moze byc jeszcze dr  March

Maxie Zeus

Dokladnie o to mi chodzilo. Gratulacje! Zadajesz!

Epid

Jak nazywal sie twórca duplikatu Batmana (odcinek "His Silicon Soul")?

Maxie Zeus

Chodzi o H.A.R.D.A.C. ( Holographic Analytical Reciprocating Digital Computer ), superkomputer stworzony przez naukowca Karl'a Rossum'a, który wytworzyl duplikat Bruce'a na podstawie wiadomości z Batkomputera.

Epid

Maxie Zeus

No wiec zadanie kolejne. Ponizej umieścilem kilka cytatów. Napiszcie kto wypowiada te kwestie i z jakiego odcinka pochodzą (kto nie ma problemów z angielskim, i dobrze zna odcinki TAS, nie powinien miec problemu - wybralem specjalnie te znane cytaty ). No to start...

1) " No, he's just a theorist. He was afraid to really put it to the test. But I wasn't. I knew he'd discovered a formula to create a totally new species - neither man nor bat. And once I started taking it, I couldn't stop. I desperately wanted to, but it took over.[...] The beast knew what chemicals were needed to bring itself about! It was out of my control! And it only needs one more component to complete the process! It's in me, Batman."

2) " Chance is everything. Whether you're born or not, whether you're good or bad, whether you live or die. It's all arbitrary."

3) "I'll cut that cowl from your neck before you take her! I've waited my whole lonely life for her!"

4) "You've got nothing! Beg for mercy! SCREAM MY NAME!"

5) "At the moment when sun and moon are in proper alignment to cause the greatest upheaval in Earth's geomagnetic field, I shall send a signal to that satellite, beginning a countdown. Five minutes thereafter, one bomb will be lowered deep into the heart of each pit. The satellite will in turn relay a microwave signal that will detonate all the bombs simultaneously. The multiple explosions will result in a global chain reaction. All the Lazarus pits throughout the world will overflow. The globe will be saturated with their chemical solution, and when the resultant cataclysm has abated, there will come a blessed peace, and this poor, defiled planet shall find itself restored to its former pristine glory."

6) "I have billions of eyes, yet I live in darkness. I have millions of ears, yet only four lobes. I have no muscles, yet I move two hemispheres. What am I?"

7) "Why? You of all people have the gall to ask me that? You ruined my life! I was willing to give you any life you wanted, just to keep you out of mine!"

8  "No. No! You broke my concentration! It won't work, don't you see?! It's too hard! It's like tensing a muscle - I can't keep it up for long!! MY CAREER, MY LIFE - IT IS GONE!!! AND I CAN NEVER GET IT BACK!!!  I'm not an actor anymore! I'm not even... a man!"

9) "This is how I'll always remember you: Surrounded by winter, forever young, forever beautiful. Rest well, my love - the monster who took you from me will soon learn that revenge is a dish... best served cold."

10) "Now this is truly Olympus! Surely it can be no other place. There's beautiful Demeter, goddess of the harvest!  And double-faced Janus, lord of beginnings and endings!  And merry Hermes! The trickster of the gods!"

Victor

Mam nadzieje ze sie gdzieś nie rąbnąlem ;)
1. On Leather Wings - Longstrom
2. Two Face cześc 2 - Two Face
3. Mad As Hatter - Szalony Kapelusznik
4. Bane - i tu zaskoczenie Bane :)
5. Demon's Quest - Ra's al Ghul
6. If You're So Smart, Why Aren't You Rich - Robot Minotaur
7. Perchance To Dream - ponownie Mad Hatter
8. Feat of Clay - Clayface
9. Heart of Ice - Mr. Freeze
10. no i na koniec powtórka do Maxi Zeus'a i odcianka Fire From Olympus.

Mam nadzieje ze nie popelnilem bledu. I wiecej tego nie rób bo mnóstwo kopania, szukania w pamieci i w archiwach :P. zart. Pozdrawiam
Fire walk with me...

Maxie Zeus

Victor, to są klasyczne cytaty, które kazdy fan Batmana powinien <co najmniej> kojarzyc.
Oczywiście z moim zadaniem poradzileś sobie bardzo dobrze. I nie martw sie - na razie nie mam pomyslów na nowe zadania, dlatego powróce do tradycyjnego zadawania pyta?.
Twoja kolej!

Victor

Maxi, zartowalem sobie, cytaty kojarzylem (wiekszośc, a mniejszośc musialem sie upewnic).
A teraz pytanie dwie postacie (kobiety) zostaly stworzone tylko do kreskówki, a potem pojawily sie w papierowej formie komiksu. Co to za panie ??
Fire walk with me...

kelen

Victor

Szybka i dobra odpowied?. Twoja kolej.
Fire walk with me...

kelen

MJ

Codziennie nie wypada mój dzień, niezmiennie chce wyjść z mroku lecz mrok nie chce wyjść ze mnie...