Aktualności:

"Batman: Ziemia Niczyja. Walka o Gotham. Tom 3" w sprzedaży od 29 maja.

Menu główne
Menu

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wiadomości Menu

Wiadomości - Bunch

#1
Pokarało Autora Q za taką chałturę jaką odwala w tłumaczeniu i pisaniu newsów na stronę :)
Błąd na błędzie, błędem pogania. :)
#2

W takim razie pewnie jeszcze sa u mnie nie aktywne.
#3
Dziękuję Juby (i innym) za pomoc.
A jeszcze tak spytam... to pamiętasz może co sprawiało, że dostawaliśmy nową zagadkę do rozwiazania (czyli zeskanowania) w Arkham Asylum? Bo byłem pewien że podniesienie trofeum było zagadką.
#4
W takim razie skąd otrzymujemy zagadki tekstowe do rozwiązania/zeskanowania?

No i jak nie było tak w Arkham Asylum?
Jak znaleźliśmy trofeum (?) człowieka zagadki, to oznaczało ono że znaleźliśmy zagadkę leżącą na ziemi i teraz możemy ją rozwiązać. Nie było tak? To mnie zdziwiliście, przecież sam grałem w tamtą grę też i tak to zapamiętałęm.
#5
Ale mi chodzi o coś takiego...

W Arkham Asylum jak znaleźliśmy symbol "?" to go PODNOSILIŚMY, wtedy jeden symbol pytajnika (czyli tak zwane trofeum) oznaczało dostanie dostępu do jednej łamigłówki. A tę łamigłówkę rozwiązywaliśmy poprzez przeskanowanie czegoś z otoczenia.

Więc teraz pytam, jak to działa...

Podnoszę trofeum i spodziewam się gdzieś zagadki jakie to trofeum w sobie miało. Gdzie mogę odczytać tę zagadkę?
#6
O, dzięki. Widzę że się rozpisałeś. Bardzo Ci za to dziękuję.

Widzę że dużo tego jest. Nawet nie wiedziałem że do balonów czy pingwinków można rzucać (a że do kamer - już odkryłem, ale ich nie rozwalałem bo przecież monitoring w Arkham musi być).

W poprzedniej grze mieliśmy tylko dwa typy zagadek:
1. Podnosiło się trofeum i odczytywało zagadkę, potem musieliśmy zeskanować to o co chodziło Riddlerowi
2. Skanowało się znak pytajnika szulkając odpowiedniej perspektywy. Tak by ułożył się cały pytajnik.

Widzę że tutaj dodano też jakieś stawania na punktach itp.

Ale ja nadal czegoś nie rozumiem.
Jak już odblokujemy w jakiś sposób (zdobędziemy) daną zagadkę to ona nie zadaje nam żadnego pytania.
Nie wiem jak z tego korzystać. Np. wykonaliśmy jakieś manewry potrzebne do odnalezienia zagadki i ją wzięliśmy. Jak zatem możemy teraz odczytać z niej zagadkę by coś gdzieś zeskanować?
#7
Chciałbym się zapytać o te zagadki.
Jest tego masa i w dodatku jakieś jeszcze zależności. O co chodzi?

Wiem że mamy podnosić trofea (tak jak w poprzedniej grze), ale wtedy nie dostajemy zagadki do zeskanowania. Więc pewnie z racji czegoś tam, to zmieniono.

Mamy więc:
- trofea do podniesienia (lub zeskanowania by zapamiętać ich położenie)
- trofea zamknięte w jakichś pułapkach (jak je zdobyć?)
- jakieś takie punkty gdzie stajemy na symbolu pytajnika i aktywuje się przycisk.
- dodatkowo w menu zagadek widzimy na początku jakąś kłódkę, potem kilka linijek zagadek. Następnie zagadki z ikonkami kamer, kobiety kota i czegoś tam jeszcze. W te miejsce pojawiają się znaki zielonej fajeczki (zakreślenie takie jakby w myśl słowa: zrobione). Ale nie wiem co ja mam z tego menu właśnie się dowiedzieć...

Jak się odnieść do tych zagadek?
#8
Tak, ale nie mam podpisane co konkretnie robi. W Luauncherze jest tylko tak napisane:

Szybki Gadżet 1
Szybki Gadżet 2
Szybki Gadżet 3

I skąd ja mam wiedzieć czym jest "gadżet 3" na przykład? Nie ma napisanego w Launcherze "Szybki pazur" , "Szybki batarang" itp
#9
Po to jest forum. Dzięki za opis.
A cios pazure? O to mi chodzi, co jest nieprzypisane. Jak przypisać?
#10
Właściwie to jak PRZYPISAĆ ten klawisz.
W menu kofiguracji klawiszy w Launcherze, nie mamy nic podpisanego prócz "szybkki gadżet 1, 2, 3..."

Chodzi mi o to:




Nie wiem jak wygląda i czym jest taki cios... A nie chciałbym nie wykorzystać przydatnej opcji, nie chciałym niczego pominąć.
#11
Po zainstalowaniu gry od nowa. Najpierw dezinstalacji a potem instalacji, nic się nie zmienia.
Co najciekawsze, po zainstalowaniu gry od nowa wciąż widizałem w menu Launchera opcje, które wpisałem za pierwszą instalacją tej gry. JAKIM CUDEM?! Myślałem, że po zainstalowaniu od nowa (nawet specjalnie na inny dysk), będę miał wszystko domyślne. Przecież tam kryją się ustawienia gry a nie w folderze moje Dokumenty czy coś takiego.
No to jakim cudem od nowa widzę to samo co ustawiłem w opcjach gry?
I oczywiście również wywala mi błąd gdy kliknę "OK" w tym menu Launchera.
Także po reinstalacji gry nic się nie zmienia.
Tak samo wywala mi też grę do pulpitu gdy otworzę PIERWSZE drzwi w grze.

Post Merge: 02 Grudzień  2011, 21:32:44

Drobna aktualizacja:

Właśnie że sa w Moich Dokumentach pliki gry. Teraz usunąłem stamtąd katalog i mogłem już wprowadzić inne ustawienia w Launcherze. No to śmigam sprawdzić czy teraz (po wyłączeniu PhysXa) wciąż będę miał ten problem.
Jak już nie napiszę to znaczy że po otworzeniu drzwi mnie nie wywaliło.

Ale, znając życie, napiszę na pewno bo nic to nie da. Taki to mój już los zawsze jest.

Post Merge: 02 Grudzień  2011, 21:48:35

No i wywaliło tak samo. Zawsze mnie wywala jak otwieram pierwsze drzwi. Co tu robić dalej?



Aktualizacja: O! Nie wywaliło mnie. Rozpocząłem grę od nowa i już pojawiła się dalsza faza gry po otwarciu pierwszych drzwi. Ale nie będe chwalił dnia przed zachodem słońca. Pogram dalej i zobaczę czy będzie mnie wywalać. Nie zdziwię się jak znów coś mi za chwile utrudni życie...
#12
Dodatkowo gdy wchodzę do pomieszczenia gdzie mam spotkać Kobietę Kot, to automatcznie wywala mi błąd.
Wiedziałem, że tak to będzie! Mi zawsze się takie coś przytrafia.
A nawet teraz nie mogę zmienić ustawień na inne i sprawdzić czy np. z wyłączonym Physxem nie poszłaby mi gra lepiej.



Albo znowu nowy błąd dzisiaj, co chwilę nowy błąd mnie wywala:

#13
Znowu mam problem.

Wszystko dzia?a?o (tak jakby mog?o a nie chcia?o) wczoraj a dzi? kolejna niespodzianka.
Nie mog? zastosowa? ?adnych zmian w menu Launchera.

Dzi? chcia??m ustawi? sobie szybki gad??t - batarang pod "Q" i jak cokolwiek zmieni? (lub po prostu nawet gdy nic nie zmieni? i klikn? potem na OK) w menu Launchera, dostaj? taki komunikat:



Tu tre?? b??du:
Spoiler
Szczegó?owe informacje na temat wywo?ywania debugowania w trybie JIT (just in time)
zamiast tego okna dialogowego znajduj? si? na ko?cu tego komunikatu.

************** Tekst wyj?tku **************
System.UnauthorizedAccessException: Odmowa dost?pu do ?cie?ki 'E:\Bunch - dokumenty\WB Games\Batman Arkham City\BmGame\Config\UserInput.ini'.
   w System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
   w System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy)
   w System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options)
   w System.IO.StreamWriter.CreateFile(String path, Boolean append)
   w System.IO.StreamWriter..ctor(String path, Boolean append, Encoding encoding, Int32 bufferSize)
   w System.IO.StreamWriter..ctor(String path, Boolean append, Encoding encoding)
   w BmLauncher.IniFile.Write(Boolean writeMeta)
   w BmLauncher.FormControls.butSave_Click(Object sender, EventArgs e)
   w System.Windows.Forms.Control.OnClick(EventArgs e)
   w System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
   w System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
   w System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
   w System.Windows.Forms.ContainerControl.WndProc(Message& m)
   w System.Windows.Forms.UserControl.WndProc(Message& m)
   w System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
   w System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
   w System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)


************** Zestawy za?adowane **************
mscorlib
    Wersja zestawu: 2.0.0.0
    Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
BmLauncher
    Wersja zestawu: 1.0.0.0
    Wersja Win32: 1.0.0.0
    CodeBase: file:///E:/Gry/Batman%20Arkham%20City/Binaries/Win32/BmLauncher.exe
----------------------------------------
System.Windows.Forms
    Wersja zestawu: 2.0.0.0
    Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System
    Wersja zestawu: 2.0.0.0
    Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
System.Drawing
    Wersja zestawu: 2.0.0.0
    Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
System.Management
    Wersja zestawu: 2.0.0.0
    Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Management/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Management.dll
----------------------------------------
BmLauncherUtils
    Wersja zestawu: 1.0.0.0
    Wersja Win32: 1.0.1.0
    CodeBase: file:///E:/Gry/Batman%20Arkham%20City/Binaries/Win32/BmLauncherUtils.DLL
----------------------------------------
msvcm90
    Wersja zestawu: 9.0.30729.6161
    Wersja Win32: 9.00.30729.6161
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/WinSxS/x86_Microsoft.VC90.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_9.0.30729.6161_x-ww_31a54e43/msvcm90.dll
----------------------------------------
System.Xml
    Wersja zestawu: 2.0.0.0
    Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
----------------------------------------
Microsoft.DirectX.Direct3D
    Wersja zestawu: 1.0.2902.0
    Wersja Win32: 9.05.132.0000
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC/Microsoft.DirectX.Direct3D/1.0.2902.0__31bf3856ad364e35/Microsoft.DirectX.Direct3D.dll
----------------------------------------
Microsoft.DirectX
    Wersja zestawu: 1.0.2902.0
    Wersja Win32: 5.04.00.2904
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC/Microsoft.DirectX/1.0.2902.0__31bf3856ad364e35/Microsoft.DirectX.dll
----------------------------------------
mscorlib.resources
    Wersja zestawu: 2.0.0.0
    Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
System.Windows.Forms.resources
    Wersja zestawu: 2.0.0.0
    Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_pl_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll
----------------------------------------

************** Debugowanie w trybie JIT **************
Aby w??czy? debugowanie w trybie JIT (just-in-time), plik .config tej
aplikacji lub komputera (machine.config) musi mie?
warto?? jitDebugging ustawion? w sekcji system.windows.forms.
Aplikacja musi by? równie? skompilowana z w??czonym
debugowaniem.

Na przyk?ad:

<configuration>
    <system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Gdy debugowanie JIT jest w??czone, wszystkie nieobs?ugiwane wyj?tki
s? wysy?ane do debugera JIT zarejestrowanego na komputerze
i nie s? obs?ugiwane w tym oknie dialogowym.


[Zamknij]


Nie wiem co robi?. Nie mog? ju? nic zmieni? w ustawieniach gry.
A chcia?em tylko Batarang da? sobie pod Q zamiast peleryny...
#14
CytatPozatym po co ci dodatkowe światła i inne efekty specjalne? Lubisz gdy wszystko wygląda sztucznie?
Co to niby miało znaczyć?


A wracając do tematu to ja mam włączony PhysX (choć nie mam specjalnej karty na to, więc ją dodatkowo obciąża, no ale działa). A do tego drugą opcję antyalaisingu włączoną. Przy innych wartościach wybija.
Ale dzisiaj wyłączę w ogóle antialiasing, bo gra chodzi płynnie. Ale jednak momentami zwalnia. Więc go wyłączę.
#15
Witam.

Gra strasznie długo mi się uruchamia. Gdy ją włączam czekam kilka minut a wtem widzę dwa procesy, w tym jeden zawsze zawieszony. Tak to wygląda:



Czekam najpierw na zbadanie dysku (ikona płyty zamiast myszki) a potem czekam kilka minut aż gra się wczyta.

A jak ustawię Antialiasing większy niż ten pierwszy z brzegu (niski) to gra mi wywala do pulpitu tuż przed pojawieniem się jej menu:
http://img851.imageshack.us/img851/7764/pebo.jpg

Zaktualizowałem sterowniki i nic to nie daje. Grę tylko widać w procesach i czekam KILKA MINUT aż się uruchomi!

Czy macie może podobnie z tak wolnym uruchamianiem się gry?

Mam Windows XP SP3

Komp:
Core 2 Quad 2,4Ghz
4096 Ram
GeForce 9800 513MB



Mam też pytanie o to czy da się wyeliminować przedrostek (ten kto mów) z napisów.
Np. "Batman: coś tu powiedział"