Aktualności:

"Batman: Ziemia Niczyja. Walka o Gotham. Tom 3" w sprzedaży od 29 maja.

Menu główne

Dragon Ball

Zaczęty przez Q, 20 Styczeń 2008, 19:29:34

Q

Adaptacja kultowej mangi i popularnego anime.

Prawdopodobny opis:
Goku's lifelong love interest, Chi Chi, is an attractive, tom boy-ish young woman who has grown up with Goku. She has studied martial arts and has always suspected that Goku possesses talents that are unusual and extraordinary. However, Goku is considered uncool and unpopular at school. He is in fact an extremely talented martial arts fighter who gets rigorous training from his grandfather, Gohan. Gohan looks like he's in his 70s but moves like Jet Li. An accomplished martial artist who trains Goku on the bow staff, he loves his grandson and is happy to prepare a special feast for him on his 18th birthday, as well as a special gift: a 3 star Dragon Ball. Tragically, Gohan is struck down by the high ninjas of the Namek-Jins, and as he dies he sends his grandson out to do face his destiny and do battle against them...Lord Piccolo, commander of the Namek-Jins, is searching the globe for all of the DragonBalls, leaving nothing but destruction in his path...However, hope lies within an old hermit, Master Roshi. This older man is a good friend of Goku's grandfather, Gohan, and Goku comes to enlist his help after his grandfather is killed. Although he looks like a beggar, Roshi is one of the world's most fearsome fighters. Master Roshi begins Goku's rigorous training to prepare him for the adventure of finding and fighting for the seven Dragon Balls to save the world.

Once upon his journey, Goku befriends many helpful allies. One such allie, Bulma, is a determined, competitive young woman whose father's five star Dragon Ball was stolen by Lord Piccolo, and who believes that she can harness their unlimited energy and change the world like Edison or Einstein. Bulma, who has a DBE (a Dragon Ball locator device), teams up with Goku, and with him meets up with Master Roshi as they attempt to collect the missing Dragon Balls before Piccolo can destroy the world. Goku, Bulma and Master Yoshi, upon their search for the DragonBalls, become trapped in a sand cave. A dashing young man, Yamcha, sees them in destress. Rather than helping them with his rope ladder, he taunts them....trying to pull off a bad-boy persona. However, after overhearing Master Roshi's tale of Piccolo once nearly destroyed the Earth and are preparing to do so again, Yamcha has a change of heart and not only helps the three in the desert, but becomes a valuable part of the team. An ingenious young man whose utililty truck is the Swiss Army Knife of trucks--every tool and gear imaginable sprouts from its body--Yamcha joins Goku, Bulma (with whom he becomes romantically involved) and Master Roshi on their quest to find the seven Dragon Balls before Piccolo...Chi Chi meets up with Goku and his crew at a tournament of champions where their mutual attraction finally heats up during a training session.

An ancient being with a humanoid appearance, Piccolo is from an alien race determined to take over the world. Piccolo is the cursed ruler of a demonic race who nearly destroyed Earth 2000 years ago, and with the coming of the eclipse and the possession of all seven Dragon Balls, he's prepared to free himself and do the job right this time. Crafty and smart, Piccolo has some disturbing news for Goku, namely that the boy is actually a Saiyan who's destined to join Piccolo as his right hand in destroying and enslaving the planet. Mai, Piccolo's trusted ally, uses her ability to shapeshift near the climax of the movie and takes on the form of Chi Chi, a young martial arts expert who's romantically involved with Goku and later saves Piccolo from Master Roshi's curse; once she is revealed she ends up in the fight of her life.

http://www.freewebs.com/dragonballthemovie/plot.htm

Obsada:

Son Goku - Justin Chatwin

Piccolo - James Marsters

Chi Chi - Jamie Chung

Bulma - Emmy Rossum

Mai - Eriko Tamura

Yamcha - Joon Park

Chow Yun-Fat - Genialny zólw (Master Roshi)

Pierwsza fotka z planu DBZ:

Zdjecie przedstawia Justina Chatwina na Universidad Tecnológica de México Coyoacan Campus

Wiecej fotek na: http://blogs.hoycinema.com/movieland
What was the point of all those push-ups if you can't even lift a bloody log?

Si vis pacem, para bellum (If you want peace, prepare for war)

Leon Kennedy

Bardzo sie ciesze, ze w ko?cu powstaje ten film. Swojego czasu bylem myśli, ze ta produkcja pozostanie w sferze marze?. Na szczeście tak sie nie stalo :). Co do aktorów, to najbardziej sie obawiam czy Justin Chatwin dobrze w pasuje sie w postac Goku...

PS: Mam nadzieje, ze w nastepnej cześci pojawi sie Vegeta :D.

Firm

Tez sie ciesze z tego, ze sie wreszcie do tego zabrano...i chyba na tym koniec. Bo wszystkie zdjecia z planu, w których widac bohaterów (i ich stroje) prezentują sie po prostu śmiesznie...A Goku...nawet nie wspomne.

Dam im jednak szanse...ale niech to jakoś wygląda...

Breja

Nigdy jakoś nie przepadalam za tym serialem, na film raczej sie tez nie wybiore, choc moze... Justin Chatwin jest niezly ;D

Marquss

Wedug mnie film o DB bedzie wygladal w 2 opcjach:
1.Ogulnie film odejdzie od koncepcji i bedzie fajny, a wspule z mangą  bedzie mial nie kture postacie i tytul :P Albo...
2....bedzie to szmira jakich malo w histori, bedzie jak madze wszystko dokladnie (nie wiem ile by musieli zrobic filmów zeby byla by to historia idealna z mangą, ale nigdy nie bylo tak owej)itp. Ale w ko?cu mielibyśmy prawdziwy film o BD!!:D|

Lubie DB wiec zobacze poczekam, a potem ponazekam :P

PS: te stroje są naprawde ohydne ;/

Q

Ciekawi tego co sie dzieje na planie mogą zajrzec na blog Emmy Rossum (Bulma).
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.ListAll&friendID=185709354

Leon Kennedy

Studio 20th Century Fox poinformowalo, ze Dragon Ball na ekrany kin trafi dopiero w przyszlym roku, a dokladniej 3 kwietnia. Poprzednia premiera byla wyznaczona na 15 sierpnia tego roku. Nie wiadomo w tej chwili dlaczego studio podjelo taką decyzje, ale jeśli to wyjdzie filmowi na dobre, to jest jak najbardziej na tak :).

Airwolf

No to zajefajnie mówiąc lekko :) Dlugo czekalem na adaptacje filmową,ale myśle,ze nie bedzie ona tak dobra jak kreskówka.Zresztą trudno dorównac kreskówce :)

vidmo

zadnych filmów na postawie tego anime i mangi jeden juz wyszedl i lepiej nie komentowac. Niech zostanie jak jest.

Q

Juby

Lipa, ze przelozyli premiere tego filmu, z niecierpliwością czekam na ten film. Kreskówka wraz z TASem to mój ulubiony serial animowany. Oby nie wyszlo z tego jakieś gówno.

LelekPL

Porcja fotek z planu:
http://www.joblo.com/dragonball-pics

Alternatywne linki:
http://forums.superherohype.com/showpost.php?p=14475239&postcount=2279
http://forums.superherohype.com/showpost.php?p=14475245&postcount=2280

Fotki stare, ale po nich juz chyba nikt nie ma zludze? co do tego czy film bedzie udany. Wieje od niego kiczem w stylu Mortal Kombat czy Street Fighter na kilometr. Sama fabula juz mnie troche zalamala, bo uwazam, zeby wyszedl z tego niezly film powinni skupic sie na fabule DBZ i pominąc te japo?skie zarty. Walka na Nameck z Freezerem bylaby genialnym rozpoczeciem sagi filmowej i szansą na zrobienie kolejnych cześci. A tak to nie dośc ze ten film na kinową kontynuacje kasy nie zarobi (jedynie moze "wykreci Wesley Snipes'a" i wydadzą je "straight to DVD"), to jeszcze ośmieszy te jakze genialną i wplywową na moje lata mlodzie?cze historie,  pokoleniom, które z bajką tą nie mają nic wspólnego. Szkoda! Aha a Justin "zagralem u boku Toma Cruise'a i bylem do bani" Chatwin jako Goku (tudziez Songo ;) ) to jedna z najwiekszych pomylek castingowych jaką w zyciu widzialem. Najlepiej jakby po zmontowaniu taśme filmową ktoś spalil, tak samo jak tą do planowanego JL!

No i witam tak BTW!

Maxie Zeus

Juz usuneli te zdjecia ;P

LelekPL

Cytat: Maxie Zeus w 12 Kwiecień  2008, 16:54:16
Juz usuneli te zdjecia ;P

teraz to skumalem dopiero, ale jestem stalym uzytkownikiem joblo.com, dlatego znam te fotki. Zwlaszcza te laski z dlugimi paznokciami (ostatnie zdjecie :P tak zeby nie bylo ze ich nie widzialem ;) ) przywrócily mi na myśl Kitane z Mortal Kombat. O zgrozo

nsmcny

Na 99% to bedzie shit = 0

Daje gwarancje "poksipolu" xDD
KUPIE BATMAN TNAB  NA DVD (wyłącznie orginał) !