Aktualności:

"Batman Knightfall: Prolog" w sprzedaży od 27 kwietnia.

Menu główne

Batman: Arkham Origins

Zaczęty przez kelen, 09 Kwiecień 2013, 18:59:27

Bless

W końcu doczekałem się :D ! Jest coraz lepiej panowie i panie :D. Puki co jestem zachwycony.

Mr.G

Głosy bohaterów, choć jeszcze niewiele nam dano, już wydają się być znakomite, wygląd zabawek/postaci także, zwłaszcza Bane, o czym już pisał Lelek, przeszedł bardzo dobrą i jeszcze bardziej konieczną przemianę. Jedyne, do czego mógłbym się przyczepić, to same walki w najnowszym zwiastunie, które w swej małej płynności ruchów wydają się być o wiele poziomów niżej od poprzednich dwóch części, ale liczę, że to jeszcze zostanie dopracowane i po prostu spieszyli się z reklamówką na E3.

Deuce

Wszystkie postacie mi się podobają. Sam Bane też świetnie wygląda. Niestety, jak zwykle, ten sam problem z maską, czyli otwór na usta. Będę to zawsze piętnował, ponieważ to nie jest błąd przy tworzeniu, tylko już zwykłe lenistwo. Chuck Dixon wiele razy podkreślał, że maska Zguby jest po to, żeby wywoływać strach u przeciwnika. Nie ma ona nic wspólnego z Lucha Libre. Twórcy Batman The Animated Series przerobili tę postać na kubańskiego zapaśnika i od tamtej pory wszyscy, jak ten ślepy koń na zawodach, idą w taką wersję zamiast sięgnąć do źródła. Taki krój maski śmieszy, a nie straszy.
Na koniec pozytywnie. Nie wiem czy się dobrze dopatrzyłem, ale Bane będzie miał prawdopodobnie czarny, skórzany płaszcz, co dodaje mu powagi.
Wizualnie gra prezentuje się rewelacyjnie. Trzeba czekać aż ujawnią pełen system grania.
"To już nowa gra -- Nie ma czasu na miękkie rękawiczki !"
~ Jean Paul Valley - Batman

pingoo42

Czekamy teraz na więcej zwiastunów  ;D
"There's a war coming. A terrible war. There will be chaos, a rivers of blood in the street."

Bless


lady_ozzy

Fajnie, ?e gamplay jest taki sam jak w poprzednich cz??ciach... Jednak póki co mam dwa zarzuty... 1st... Ogl?daj?c to, czuj si? jakbym ogl?da?a '?wi?ta w Arkham City'. 2nd... Brak tzw 'zwyk?ych obywateli'... Ale po?yjemy, zobaczymy =) Ju? nie mog? si? doczeka?
<br /><br />[glow=red,2,300]Dom to organizm... żywiący się szaleństwem...<br />To labirynt, który śni...<br /><br />...a ja się zgubiłam...[/glow]

bart-allen

Te nowe głosy rządzą np. "Not so good Deathstroke, This is my kill." W grze moim ulubieńcem jest Deadshot, którego wreszcie pokazali w mroczny sposób. A głos Jokera to jedno wielkie WOW. Mam nadzieję przyjmie się bardzo dobrze.
http://www.youtube.com/watch?v=NbvbCwVGAu8 za kim byłeś...Nie jestem głupim nie jestem trollem jestem....DC-maniakiem

Bless

Co do tego, że to święta w Arkham City to nie narzekam bo dla mnie to miód z boczkiem :D tzn cały gameplay mogą dla mnie zostawić taki sam bo ten z AC był wypaśny ale co do tego że brakuje zwykłych obywateli Ba ! nawet polecę dalej ! gdzie jakieś auta sunące po drodze ?? Ale, że tak powiem mam nadzieje że to tak jakby wersja mega okrojona demo i to co wytykamy lady_ozzy będzie poprawione.

LelekPL

Gra rzeczywiście wygląda trochę za bardzo jak Arkham City 1.1 niż 2.0, ale na gameplay w Arkham City kompletnie nie można narzekać, więc nic dziwnego, że chcieli pozostać wierni. Fakt mogliby zrobić trochę nowych rzeczy, zwłaszcza nową animację walki, bo ta jest identyczna do tego co było w poprzedniku, ale mam nadzieję, że tych mistrzów sztuk walki będziemy po prostu częściej spotykali bo oni jako jedyni póki co wprowadzają nam coś świeżego.Co do gameplayu to jeszcze nie jestem przekonany co do nowego gadżetu, wydaje mi się, że dzięki niemu te pokoje będą za łatwe. Oczywiście mogę go nie używać, ale jest to trochę sztuczne i jak będę chciał zaoszczędzić na czasie to go zastosuję i wyeliminuje to myślenie/kombinowanie/taktykę.

Poza tym miasto wygląda na naprawdę puste, kompletnie opuszczone, oczywiście poza kryminalistami. Których, chciałbym zauważyć, nie będzie na ulicach aż tylu co w Arkham City - to nie jest więzienie, więc będą się częściej ukrywali, albo przynajmniej nie będą tak jawnie czekali na nas za każdym kątem, na to żebyśmy skopali im tyłki. Wiedziałem, że zwykłych obywateli będzie mało i samochody nie będą się ruszały w śnieżycę, ale żeby chociaż trochę ich było. W tej chwili mamy po prostu mnóstwo budynków, ale z budynkami ciężko jest stworzyć jakąś interakcję. Istnieje po prostu obawa, że będzie to mniej aktywna, mniej wciągająca wersja Arkham City.

Jednak mają bardzo dobry wzorzec, jest sporo rzeczy które mogą to wszystko naprawić  - dłuższa rozgrywka, lepsza fabuła, bardziej rozbudowane postacie (co niestety w AC leżało) - no i już widać, że dokonali kilku istotnych pozytywnych decyzji, np. pozostawienie Grapnel Boost - wiadomym jest, że w AC był to tylko prototyp, ale podoba mi się to, że deweloperzy taki szczegół fabularny potrafili pominąć na rzecz znacznie lepszej mechaniki gry. Nie oszukujmy się zarówno boost jak i dive bomb znacząco poprawiły poruszanie się w porównaniu do Arkham Asylum. Poza tym, w tym krótkim filmiku już widać znaczącą poprawę w Banie. Jest bardziej ludzkich rozmiarów, jest inteligentniejszy, mimo że widać go przez parę sekund - bardzo fajnie wydedukował, że Batman skrywa się na dachu windy. Znacząca poprawa. Szkoda tylko, ze maska jest słaba i że zdecydowali się jednak na kurtkę, a nie płaszcz jak w TDKR (fajny smaczek by był), ale i tak jest nieźle.

Póki co jestem na pograniczu, ale na plus:
- Bane
- Martial Artists
- zachowanie mechaniki lotu

Na minus:
- nowy gadżet
- ta sama animacja walki
- BARDZO puste miasto

pingoo42

My?l?, ?e ludzi jeszcze dodadz? to jest dopiero demo, ale cieszy mnie fakt, ?e ludzie Anarky'ego b?d? mogli u?ywa? kontry (co prawda my i tak mo?emy skontrowa? ich kontry ale mimo to ciesz? si? ze co? takiego powsta?o)
"There's a war coming. A terrible war. There will be chaos, a rivers of blood in the street."

Bless

My?l? ?e miasto zapchaj? lud?mi itp.. nie martwi? si? o to :) Co do walki to twierdze, ?e nie musz? nic zmienia? tylko doda? kilka chwytów i uderze? innych i b?dzie git. A co do gad?etu to my?l?, ?e b?dzie ograniczona mo?liwo?? korzystania z niego, na zasadzie ?e np : mo?na go tylko tam 2 czy 3 razy u?y? na danej lokacji ale to wszystko si? jeszcze oka?e. Ja puki co czekam na swojego faworyta i naj naj villiana czyli Deadshot'a !

Ps : I tak jak pisa?em wcze?niej, puki co jestem zachwycony i ju? si? nie mog? doczeka? tej gry !

LelekPL

Cytat: Bless w 12 Czerwiec  2013, 13:43:01
My?l? ?e miasto zapchaj? lud?mi itp.. nie martwi? si? o to :) Co do walki to twierdze, ?e nie musz? nic zmienia? tylko doda? kilka chwytów i uderze? innych i b?dzie git. A co do gad?etu to my?l?, ?e b?dzie ograniczona mo?liwo?? korzystania z niego, na zasadzie ?e np : mo?na go tylko tam 2 czy 3 razy u?y? na danej lokacji ale to wszystko si? jeszcze oka?e. Ja puki co czekam na swojego faworyta i naj naj villiana czyli Deadshot'a !

My?l?, ?e niektórzy za bardzo ?udz? si?, ?e ta wersja to jaki? prototyp. Wersja demo na tym etapie nie b?dzie ju? wiele si? ró?ni?a, pod k?tem mechaniki, od ostatecznego produktu. Owszem, dodan? mog? zosta? ?lady butów na ?niegu, ulepszona grafika, wyg?adzone ruchy Batmana, ale ogólnie to by by?o mniej wi?cej wszystko. Deweloperzy ju? powiedzieli, ze miasto jest puste ze wzgl?du na ?nie?yc?, wi?c wi?kszej ilo?ci ludzi si? nie spodziewajcie. Mo?e jaka? garstka chodz?ca po ulicy (ale w tej chwili jest to ju? tylko moja bardzo bardzo cicha nadzieja). W demo na ograniczony to ten nowy gad?et nie wygl?da?. By? mo?e niektóre pokoje na to nie pozwol?, ale póki co ja widz? dla niego zbyt wiele zastosowa?. W?a?ciwie ca?y pokój mo?na teraz przej?? praktycznie zdalnie.

Batman: Arkham Origins Gameplay Demo - IGN Live - E3 2013

Tutaj natomiast jest znowu demo, tym razem pokazuj?cy nam inny element gry czyli tryb detektywa. I tu musz? przyzna? mamy olbrzymi? popraw?. Bardzo mi si? podoba, jak analizujemy teraz miejsce zbrodni. jest to w ko?cu co? na zasadzie analizy, a nie tylko wci?nij spacje dwa razy. Du?e brawa dla WBGM za ten aspekt, który w AA i AC kula? do?? istotnie. Teraz ca?a nadzieja w d?ugo?ci rozgrywki i w tym jak wykorzystaj? z?oczy?ców. Je?li tutaj równie? si? poprawi? to my?l?, ?e nawet te puste miasto mo?na im darowa?. Tym bardziej, ?e w AA te? tak wiele do roboty po uko?czeniu gry nie by?o.

kelen

Nie rozumiem czemu ludzie narzekają, że to wygląda tak samo jak "Arkham City" pod względem gameplayu.
Po co naprawiać coś, co jest już idealne? Nie robi się drastycznych, niepotrzebnych zmian w kanonie serii. Wolę to, niż na siłę dodawane elementy. Poprawili natomiast coś, co tego wymagało - tryb detektywa.

Co do pustych ulic to można sobie to łatwo wytłumaczyć - są święta, jest śnieżyca i masa zabójców, która przybyła do Gotham po głowę Batmana. Większość mieszkańców pewnie się boi. Teraz to już w Waszej gestii czy to jest mniej lub bardziej naciągane wytłumaczenie.

Bless

Czy b?d? ci ludzie na ulicy czy nie i tak TAKE MY MONEY !
Zgadzam si? z kelen'em w 100% !

LelekPL

#89
Cytat: kelen w 12 Czerwiec  2013, 14:22:06Co do pustych ulic to można sobie to łatwo wytłumaczyć - są święta, jest śnieżyca i masa zabójców, która przybyła do Gotham po głowę Batmana. Większość mieszkańców pewnie się boi. Teraz to już w Waszej gestii czy to jest mniej lub bardziej naciągane wytłumaczenie.

Ale tu absolutnie nie chodzi o fabularne wytłumaczenie tego. Można by to wytłumaczyć na 100 różnych sposobów i nie miałbym z tym problemu. Chodzi o grywalność w porównaniu do poprzednika, gdzie na każdej ulicy, za każdym kątem, czekała na nas grupa zbirów należących do gangu. Tutaj wiadomym było, że tak nie będzie, to nie więzienie. Dlatego liczyłem na interakcję z przechodniami chociaż. I całkowicie rozumiem zmniejszenie ich ilości ze względu na silnik czy po prostu możliwości konsoli, ale całkowity ich brak powoduje, że miasto wydaje się po prostu puste, bez życia, same budynki, latanie i okazyjnie jakaś misja - zwłaszcza w porównaniu z AC. Tym bardziej może to być rażące po ukończeniu gry, gdzie w AC było jeszcze trochę do roboty - zarówno zagadki Riddlera, niedokończone misje i własnie te powracające grupki zbirów. Tutaj tego ostatniego elementu już może (zaznaczam może) nie być, a on pozwalał na znacznie przyjemniejsze odkrywanie zagadek. Gry są o tyle różne od np. filmów, że ze względu na fabułę to może być lepsza gra od AC - pewnie będzie, bo AC pod tym względem nie błyszczała - ale jeśli grywalność jest słabsza to jednak będę nadal częściej wracał do AC. Tak samo jest z AA i AC. Kiedy grałem w obie pierwszy raz, znacznie bardziej wolałem AA, bo był lepszy fabularnie, natomiast teraz, dla powtórki gram już tylko i wyłącznie w AC.

Co do gameplayu to zgadzam się - chodziło mi po prostu a coś świeższego, czyli kilka nowych, dodatkowych ruchów/ciosów. Ale i takie są w walce z Martial Artists, więc tutaj naprawdę, w samym systemie walki nie ma tak naprawdę nic złego.