Ciekawy temat. Ja też wrzucę swoje oceny.
Moja skala:
1-4: Kupa. Nie dotykaj.
5-7: Można obejrzeć (mniej lub bardziej), ale na szczęście nie trzeba.
8-9: Obejrzyj koniecznie.
10: Złoto.
FILMY AKTORSKIE
Batman 10/10
Batman Returns 9/10
Batman Forever 6/10
Batman & Robin 5/10
Batman Begins 9/10
The Dark Knight 10/10
The Dark Knight Rises 9/10
Batman v Superman: Dawn of Justice 5/10 (Ultimate Edition 6/10)
Suicide Squad 3/10
Justice League 4/10
Joker 10/10
FILMY ANIMOWANE
Batman: Mask of Phantasm 10/10
Batman & Mr. Freeze: Sub Zero 7/10
The Batman/Superman Movie 8/10
Batman Beyond: Return of the Joker 9/10
Batman: Mystery of the Batwoman 6/10
Batman & Harley Quinn 4/10
Justice League: The New Frontier 5/10
Justice League: Flashpoint Paradox 9/10
Justice League: War 6/10
Son of Batman 6/10
Justice League: Throne of Atlantis 5/10
Batman vs Robin 5/10
Batman: Bad Blood 5/10
Justice League vs Teen Titans 5/10
Justice League Dark 6/10
Justice League: The Judas Contract 5/10
Batman: Hush 5/10
Superman/Batman: Public Enemies 5/10
Superman/Batman: Apocalypse 6/10
Justice League: Doom 5/10
Batman: Gotham Knight 8/10
Batman: Under the Red Hood 8/10
Batman: Year One 8/10
Batman: The Dark Knight Returns Part 1 9/10
Batman: The Dark Knight Returns Part 2 9/10
Batman: Assault on Arkham 7/10
Batman: The Killing Joke 6/10
Batman Ninja 5/10
Podsumowując. To co wychodzi w ostatnich paru latach jest zazwyczaj bardzo przeciętne lub bardzo rozczarowujące. Najchętniej oglądam adaptacje komiksów, ale i to udaje im się koncertowo spieprzyć. Niecierpliwie czekam na The Long Haloween i jednocześnie się boję. Jeśli będzie zrobione w stylu Year One lub Dark Knight Returns to będę bardzo zadowolony. Jeśli jednak pójdą w stronę Killing Joke, Hush czy, o zgrozo, tych swoich animacji pseudo-New 52 to będzie dramat.
Moja skala:
1-4: Kupa. Nie dotykaj.
5-7: Można obejrzeć (mniej lub bardziej), ale na szczęście nie trzeba.
8-9: Obejrzyj koniecznie.
10: Złoto.
FILMY AKTORSKIE
Batman 10/10
Batman Returns 9/10
Batman Forever 6/10
Batman & Robin 5/10
Batman Begins 9/10
The Dark Knight 10/10
The Dark Knight Rises 9/10
Batman v Superman: Dawn of Justice 5/10 (Ultimate Edition 6/10)
Suicide Squad 3/10
Justice League 4/10
Joker 10/10
FILMY ANIMOWANE
Batman: Mask of Phantasm 10/10
Batman & Mr. Freeze: Sub Zero 7/10
The Batman/Superman Movie 8/10
Batman Beyond: Return of the Joker 9/10
Batman: Mystery of the Batwoman 6/10
Batman & Harley Quinn 4/10
Justice League: The New Frontier 5/10
Justice League: Flashpoint Paradox 9/10
Justice League: War 6/10
Son of Batman 6/10
Justice League: Throne of Atlantis 5/10
Batman vs Robin 5/10
Batman: Bad Blood 5/10
Justice League vs Teen Titans 5/10
Justice League Dark 6/10
Justice League: The Judas Contract 5/10
Batman: Hush 5/10
Superman/Batman: Public Enemies 5/10
Superman/Batman: Apocalypse 6/10
Justice League: Doom 5/10
Batman: Gotham Knight 8/10
Batman: Under the Red Hood 8/10
Batman: Year One 8/10
Batman: The Dark Knight Returns Part 1 9/10
Batman: The Dark Knight Returns Part 2 9/10
Batman: Assault on Arkham 7/10
Batman: The Killing Joke 6/10
Batman Ninja 5/10
Podsumowując. To co wychodzi w ostatnich paru latach jest zazwyczaj bardzo przeciętne lub bardzo rozczarowujące. Najchętniej oglądam adaptacje komiksów, ale i to udaje im się koncertowo spieprzyć. Niecierpliwie czekam na The Long Haloween i jednocześnie się boję. Jeśli będzie zrobione w stylu Year One lub Dark Knight Returns to będę bardzo zadowolony. Jeśli jednak pójdą w stronę Killing Joke, Hush czy, o zgrozo, tych swoich animacji pseudo-New 52 to będzie dramat.