Aktualności:

"Batman: Ziemia Niczyja. Walka o Gotham. Tom 3" w sprzedaży od 29 maja.

Menu główne

Fotki i filmiki z "TDKR"

Zaczęty przez Q, 14 Luty 2011, 21:34:32

kelen

Mnie to wygl?da na retrospekcje z "originu" Bane'a.

Funky

Też wydaje mi się że to pokazanie originu Bane`a (potargane spodnie i strój jakby był bezdomnym)  A mnie zastanawia muzyka z teasera którą jest słychać na samym końcu. Ciekawe co ona oznacza? i czy będzie częścią ewntualnego tematu muzycznego Bane`a?

kelen

Jedni mówią, że krzyczą tam "This is Arkham, Arkham!" co by zwiastowało ucieczkę z Arkham Asylum.
Gdzieś przeczytałem, że to po jakimś tam języku jest i oznacza "He rises! He rises!" czy tam "He is rising, rising!". Już nie pamiętam.

Q

Bior?c pod uwag?, ?e chyba podobna muzyka by?a równie? kiedy zaprezentowano pierwsz? fotk? Bane'a, czyli powinien to by? jego motyw muzyczny. I trzeba przyzna?, ?e te d?wi?ki b?bnów robi? wra?enie.
What was the point of all those push-ups if you can't even lift a bloody log?

Si vis pacem, para bellum (If you want peace, prepare for war)

Q

Potencjalne spoilery opisuj?ce sceny ze zwiastuna (nie wiadomo na ile ?ród?o tych doniesie? jest wiarygodne):
Spoiler

Gordon in Hospital Scene
Gordon is in hospital for smoke inhalation after Bane sets fire to a building that Gordon and SWAT officers are in. Gordon barely escapes. Bruce Wayne has hung up the cape and cowl prior and goes to the hospital in his Lamborginhi as Bruce Wayne and before entering puts on a black face mask which leads to a fight with a Police Officer.

Bane Close Up Scene
This is Bane's first scene in Gotham and is when he arrives via boat at Gotham Docks. He and his goons take out the security guards and the one Bane takes out he leans over which is the screen close up.

Climbing the Well Scene
That is Bruce Wayne climbing the well and is set outside the Indian Castle although I don't think it is set in India in the film (unsure?) and is Bruce Wayne escaping from the League of Shadows with the castle being one of their locations and training facilities.

Bane vs Batman Scene
That is actually the climax battle where Bane has lured Batman to their lair for a final showdown and is in a warehouse near the docks I believe. Batman initially battles dozens of goons before Bane shows himself not scared of a fight and wants it 1 on 1. Catwoman actually arrives and assists Batman in defeating Bane and helping him escape. Catwoman fights goons while Batman battles Bane in a brutal battle. I'm told it gets really brutal and Bane IS taller or at least the same size as Batman even tough in real life Tom Hardy is smaller than Bale.

Updated with the following:
During the climax battle, Bane is wearing a bulletproof vest which I think he rips off during the fight and wears it on more than one occasion during the film.
[Zamknij]
?ród?o: http://movies.cosmicbooknews.com/content/dark-knight-rises-2012-exclusive-trailer-related-plot-spoilers

Nietoperz

Cytat: kelen w 19 Lipiec  2011, 21:38:11
Jedni mówi?, ?e krzycz? tam "This is Arkham, Arkham!" co by zwiastowa?o ucieczk? z Arkham Asylum.
Gdzie? przeczyta?em, ?e to po jakim? tam j?zyku jest i oznacza "He rises! He rises!" czy tam "He is rising, rising!". Ju? nie pami?tam.
Je?li mówisz o tej "mantrze" na ko?cu teasera (tej samej, któr? mo?na by?o us?ysze? w pliku na stronie oficjalnej TDKR), to na facebookowym fanpage'u "The Dark Knight Rises" przeczyta?em w jednym z wpisów pod teaserem, ?e wykrzykuj? tam
Spoiler
"Bane! Bane! Matalo! Matalo!" - czyli z hiszpa?skiego "Bane! Bane! Zabij go! Zabij go!" (w ramach dokszta?cenia j?zykowego i weryfikacji okaza?o si?, ?e t?umaczenie jest w?a?ciwe: "matar" oznacza "zabi?"/"pobi? na ?mier?")
[Zamknij]
Po ws?uchaniu si? zgadzam si? z tym wpisem facebookowym.

Q

Funky

Ktoś może wrzucić większą okładkę "Empire" z fotką Batmana? (tak na marginesie to Warner Bros. powinno już w końcu zacząć kampanię wirusową z Catwoman)

Drawski

Trzymaj. Słyszałem o KNP, widzę że Korwin se WiP rozwinął ;)

LelekPL

To jest przecież fotka z TDK. Scena przy stole z Jokerem

Funky

To "Empire" się nie popisało, mogli chociaż pokazać pierwszą oficjalną fotkę Bane`a. Może wewnątrz numeru coś nowego napisali o filmie?

Q

Niestety podobno w tym tym numerze Empire nie ma nic nowego na temat "TDKR"  - http://forums.superherohype.com/showthread.php?p=21001109#post21001109

Juby

Vaherem

Juby, to oficjalny plakat? Wygląda gorzej niż ten pierwszy.

Juby

Znalaz?em go na movieposterdb.com wi?c chyba oficjalny (cho? chyba wrzucaj? te? tam fake'i). Cholera wie, tak tylko poda?em... :P