Aktualności:

"Batman: Ziemia Niczyja. Walka o Gotham. Tom 3" w sprzedaży od 29 maja.

Menu główne

Wymarzona gra o Batmanie

Zaczęty przez Silent Dark, 21 Sierpień 2008, 22:28:58

LelekPL

Była nie jedna, tylko dwie gry powiązane z trylogią Nolana. Ale tutaj nie chodzi o przestarzałą (choć niezłą) adaptację Batman Begins, ani o grę na iOS opartą na The Dark Knight Rises (też niezłą). Chodzi o konkretną grę AAA, z otwartym światem, osadzoną w fabule całej trylogii. MARZENIE!

LelekPL


Wyciekł gameplay starej gry do filmu The Dark Knight nad którą pracowało studio Monolith.

Widać, że to gra z 2008 i efekty nieukończonej pracy robią mniejsze wrażenie niż Arkham Asylum z tego samego okresu. Ale tamta gra miała mniejszą planszę, tutaj miał być open world i grywalny pojazd. Pomysły gameplayowe bardzo mi się podobają. Bazują na grze Batman Begins trochę, ale też jest trochę Splinter Cell i miał być też znany z Shadow of Mordor Nemesis System. Na filmie widzimy tylko szybowanie i skradanie, które prezentują się bardzo dobrze. Nie wiadomo jak prezentował się system walki. Ten z Batman Begins nie był najlepszy, ale też do przełknięcia. IMO lepszy niż Gotham Knights. Gra miała spory potencjał. Nadal mam nadzieję, że kiedyś zrobią grę Open World w świecie trylogii.

https://archive.org/details/projectapollo_202212

Po_prostu_smyk

Najciekawsze z tej gry był system nemsis. Sprawdził się w "Shadow War", podnosząc poziom rozgrywki, urozmaicając go, no i zapewniając dodatkowe wrażenia mając wpływ na hierarchię wrogów. Ciekawie mogło to zostać wykorzystane w rewirach Gotham.

LelekPL

Zarówno Nemesis i Light Shadow mechanics to właśnie dwie rzeczy które bardzo chciałbym zobaczyć w grze o Batmanie.

Ciekawe jest też to, że minigierki przypominają wyzwania z gry Spider-Mana Marvela.

Mr.G

Jako że pierwszą moją poważną grą był Splinter Cell, to aż miło się patrzy na powyższy materiał. Podobna surowość, co w grach o Fisherze - zarówno w kwestii otoczenia, jak i interfejsu. Jak już gdzieś tu niedawno pisałem, chętnie wróciłbym w grach o Batmanie do konieczności umiejętnego skradania, bo pod koniec serii Arkham niestety stało się to tylko dodatkiem - niby można skakać po tych gargulcach, ale jak się człowiek spieszył, to i walcząc otwarcie ze wszystkimi też dało radę.

Ale i tak gry Nolanverse i Arkhamverse miałyby dużo podobnych elementów, toteż rozumiem decyzję o wstrzymaniu produkcji. No chyba że właśnie ten system nemesis byłbym znaczącym wyróżnieniem. Nie miałem z nim styczności osobiście, ale z tego co czytałem i słyszałem, to wykorzystanie go na ulicach Gotham mogłoby fajnie urozmaicić.

No i byłaby to jakaś szansa na pogłębienie uniwersum Nolana. Ciekawe, jakie z niewykorzystanych w filmach postaci by się pojawiły. Czy to w grze, czy w komiksie, czy w formie słuchowiska - chętnie wróciłbym kiedyś do nolanowego Gotham i poznał niepoznane dotąd uliczki.