Aktualności:

"Batman: Długie Halloween" w sprzedaży od 29 maja.

Menu główne

Batman: Arkham Knight

Zaczęty przez kelen, 04 Marzec 2014, 16:41:49

Bless

Czuje, ze jakos nie bez powodu na koniec Batmana AO pokazli pewna scene w wiezieniu :) dlatego tez licze na WBG Montreal.

Doctus

CytatGdyby zrobili inn? posta? ni? Terry McGinnis to by?bym za Beyondem... ale póki co licz?, ?e WBG Montreal zrobi kontynuacj? Arkham Origins.

Terry to bardzo fajna posta?, i gdyby troch? lepiej rozpisano jego osobowo?? ni? w serialu (czyt. podkr?ci? jego buntownicz? przesz?o?? bardziej w stron? Jasona Todda, i da? mu wi?cej buntowniczego charakteru) by?by ?wietnym g?ównym bohaterem gry. Wiem ?e fandom jest do?? surowy dla wszystkich zast?pców Batmana (Azraela, Terry'ego, czy Graysona), ja jednak jako fan McGinnisa jako Batmana i ca?ego jego universum oz?oci?bym za zrobienie gry z nim. Oczywi?cie w futurystycznym Gotham, w pe?nym tego s?owa znaczeniu i nowym sprz?tem dla Batmana. Niewidzialno??, lataj?cy Batmobile (jak i przeniesienia cho?by cz??ci komunikacji miejskiej w powietrze) to przepis na genialn? i prze?omow? gr? dla fanów Nietoperza i fantastyki naukowej. Dobrze i szczegó?owo zrealizowana nie mog?aby si? nie uda?.

LelekPL

Na temat Terry'go ju? chyba dyskutowali?my wcze?niej... tak?e zostawi? ten temat maj?c po prostu odmienne zdanie, powiem tylko tyle, ?e naturalnie wszystkie pozytywy Beyond które wymieni?e? nadal mog?yby by? zawarte zmieniaj?c bohatera na kogo? innego. Na to akurat by taka zmiana nie wp?ywa?a, a wed?ug mnie zwyczajnie odbi?a by si? na lepsze.

No, ale to tylko gdybanie no bo wiadomo, ze WBGM robi co? zupe?nie innego w tej chwili.

Bless

Nop jesli jest prawda to co rozpisuja po necie + ploty itp.. to robia cos teraz z Suicide Squad ale co ? O to jest pytanie :P

Gromon

Strzeż się Trybunału Sów,
Co wszystko widzi wokół
I rządzi Gotham tak, jak chce,
Choć nie wychodzi z mroku.

Trybunał wie, co dzieje się
W twym łożu i umyśle.
Gdy choćby "sowa" szepniesz, on
za tobą Szpona wyśle.

pingoo42

Cytat: Bless w 28 Lipiec  2014, 20:26:02
Czuje, ze jakos nie bez powodu na koniec Batmana AO pokazli pewna scene w wiezieniu :) dlatego tez licze na WBG Montreal.
Może to był po prostu wstęp do "Batman: Assault on Arkham"?
"There's a war coming. A terrible war. There will be chaos, a rivers of blood in the street."

RedHood

Był to prędzej wstęp do "Assault on Arkham". Przecież RockSteady nieprzyznane się do Origin więc czemu mieli by tam umieszczać wskazówki odnoście Arkham Knight, zresztą było ich już ogromnie dużo w Arkham City.

LelekPL

Cytat: RedHood w 23 Sierpień  2014, 11:26:53
By? to pr?dzej wst?p do "Assault on Arkham". Przecie? RockSteady nieprzyznane si? do Origin wi?c czemu mieli by tam umieszcza? wskazówki odno?cie Arkham Knight, zreszt? by?o ich ju? ogromnie du?o w Arkham City.

Jak to si? nie przyznaje? Sami powiedzieli, ?e Origins nale?y do ich ?wiata. Za?o?yciel i re?yser gier w Rocksteady, Sefton Hill "We definitely consider it canon" Co do sceny po Origins to raczej nie odnosi si? do filmu bo w nim nie ma kompletnie Deathstroke'a. By? mo?e odnosi si? do Arkham Origins Blackgate, gdzie troch? wi?cej Amandy Waller mieli?my, a mo?e do przysz?ej gry zwi?zanej z Suicide Squad. Na Twitterze gdy kto? zapyta? dyrektora WBGM o gr? z Suicide Squad, ten odpowiedzia? do?? tajemniczo "hmmmm!" Wi?c co? mo?e by? na rzeczy.

LelekPL

#113
Dziwne, że nie ma newsa na stronie jeszcze, ale podano datę premiery Arkham Knight: 2 czerwca 2015. Także trzeba będzie długo jeszcze poczekać, 3/4 roku. Oby było na co.
https://www.facebook.com/BatmanArkhamUK/photos/a.619564821406888.1073741828.615891301774240/912693532094014/?type=1

Ciekawie prezentuję się wydania kolekcjonerskie, chociaż też jakoś bez większego polotu i dość piekielnie drogie ($200). Tylko trzy skiny, artbook i komiks. Plus zabawka. Zestaw z Batmanem wygląda całkiem ok, ale raczej nie za taką cenę.





Ogólnie, trochę napięcie mi na tą grę też spadło po wieściach ze strony Rocksteady i praktycznie reklamowaniem gry BatMOBIL: Arkham Knight.

UPDATE: Z tego co czytam to wersja kolekcjonerska z Batmanem jest jednak za 100 Euro i dostępna w Europie jak również na PCty. Jest jeden pozytyw...

Post Merge: 09 Wrzesień  2014, 21:15:49

Nadal nie ma info na stronie głównej!

Juby

Lelek uprzedził mnie, choć chciałem już o tym napisać 8 września. Gdzie news na głównej?

Długo każą czekać na nową grę, choć rewolucją jakąś nie będzie (brak całego Gotham jako otwarte miejsce z całą jego populacją) ale choć jaranie się przeszło mi po Origins to jeszcze w tym miesiącu usprawniam komputer, żeby gra poszła mi na maksymalnych wymaganiach graficznych.

kelen

Lelku, proszę nie naciskaj na mnie, od dwóch dni miałem za dużo prywantych spraw, a wczoraj cały dzień podróży i jeszcze w nocy internet tak chodził, że jakby go nie było :< Ale już nadrobione :P

jakura

Lelek, ale tam jest 6 lutego, a nie 2 czerwca.
Powiedzieli mi, że nie da się tego zrobić. Odpowiedziałem maniakalnym śmiechem.

LelekPL

W USA daty cyfrowo podaje się w następujący sposób: MM-DD-RRRR. A więc 2 czerwca.

jakura

Aaa, to zmienia postać rzeczy:-)
Powiedzieli mi, że nie da się tego zrobić. Odpowiedziałem maniakalnym śmiechem.

LelekPL

Do sieci wyciek?o demo z Gamescomu. Jest s?abej jako?ci, ale trwa ponad 15 minut i wiele mo?na w nim zauwa?y?. Link znajdziecie w opisie pod tym filmikiem:
https://www.youtube.com/watch?v=ugEZK2rQiM4

Ja ju? pisa?em swoje przemy?lenia na forum Arkhamverse, tutaj jedynie je ju? wklej?:
CytatAfter seeing it, I'm... not impressed. Don't get me wrong, I was really hoping to get excited by it, I REALLY WAS. But most of the stuff I wanted to be improved are same old, same old.

The fear takedown is cool and all but it's just one new takedown. I won't be using it all the time so if that's the only addition to predator it's very lame. It's literally as if they just added one new takedown. Thankfully we didn't get to see a real Predator room, so I still hope for improvements in this department. But now, they are sadly just hopes, not expectations.

The combat is underwhelming as well. The new animation is nothing exciting, just windmill kicks and upper cuts. I know there are some environmental takedowns so I hope they get to be exciting. I do like it that we get to hit enemies on the ground now. It makes the combat a bit too easy but in the past games it was kind of silly that Batman couldn't punch people on the ground. The new enemy types are just Talia's ninja warriors and air strikes are just counters as well. I didn't see any Martial artists though, whoch is also a shame because I thought they were a great addition in AO.

Moreover, the batmobile is also a problem. I don't like how often it was used in this demo. It's about 50/50 of time dedicated to playing as Batman and to playing some tank simulator/driving game. I don't know what's supposed to be exciting about shutting at unmaned tanks. Seems like it's going to get really old, really fast, if it's always just shooting tanks and avoiding shots. Where's the fun in that!? Also, it seems that we will be FORCED to use the tank and for me, that will only hinder the gameplay I love. Because I'm going to want to go on my own from point a to B... but oh wait, in this next place the batmobile MUST be used so I have to find a route for it, drive around, looking for construction weaknesses to get it somewhere I could have gotten on my own, way faster. I'm not excited for this addition AT ALL!

Oh, and Arkham Knight. Yep, I'm almost certain now that he's
Spoiler
Red Hood
[Zamknij]
all right. I believe
Spoiler
Red Hood's
[Zamknij]
DLC will be challenge maps, maybe a short prequel story to AK or at least a sort of epilogue to the game. The way he talks, it's clear he knows Batman very well and that he's a young person. It also doesn't work for me, that he is this military leader and yet he talks like a 15 year old. As a leader, I would much sooner imagine someone like Bane from TDKR. Charismatic, older and wise.

Batman's new communication is just silly. Why does he have to see who's he talking to and view it in front of civilians?

What I did like are the seemless transitions from cutscenes to gameplay. That was really cool. And I got a pretty good vibe from the ACE chemicals plant. It felt dark and creepy, it felt a little bit like Asylum again. The combat is underwhelming but at least it's mostly the same old good stuff we got earlier. Oh, and using gadgets in air is a welcome addition as well, it ads some flavour to the combat as well. And that's pretty much everything that I liked.

I'm not impressed with what we have seen, before you crucify me, I'm taking the bad quality ofthe recording into account so I'm not judging the visuals, which will most likely be BEAUTIFUL, and I'm definitely not judging the final product. All that I'm saying is that this demo didn't really do anything for me and now I don't blame Rocksteady for not showing it to the public. It just put me off the batmobile even more than before (due to what I mentioned before - the NEED to use it, and struggling to get it places, instead of flying there on your own) and made me think it will be detrimental to the game. The final product may be much better. I hope it will be.