Aktualności:

"Batman: Ziemia Niczyja. Walka o Gotham. Tom 3" w sprzedaży od 29 maja.

Menu główne

Co nowego przyniesie nam kino?

Zaczęty przez Leon Kennedy, 28 Styczeń 2008, 20:48:16

Maxie Zeus

A ''Doom'' ?? Wg. mnie film ten byl nawet dobry.. Szczególnie do gustu przypadla mi rola Rocka. Jak zwykle Rock rocks 8)

Mr.G

Moze tylko Mortal Kombat wspomniany przez van'a jest dobrą ekranizacją gry, ale nic innego do glowy mi nie przychodzi.
"Doom" nie byl mroczny i przerazający jak na taką gre i szybko o nim zapomnialem.
Spodziewalem sie czegoś dobrego po Hitmanie, ale film jest co najwyzej "niezly".

van hellsing

racja Maxie, Doom  tez byl bardzo dobry, moze nie taki mroczny jak gra, ale tez trzyma w napieciu. Teraz czekac tylko na ekranizacje GTA ;)
When where you run, when where you hide, I'll see that place through from your eyes
Who will survive, let's get in on and find it out

Maxie Zeus

A slyszeliście o filmie ''Postal'' (na podstawie gry) ?? Wyszedl niecaly rok temu i zaliczany jest do gatunku ''czarna komedia''. Film byl taki sobie (spodobal mi sie tylko dlatego, ze uwielbiam czarny humor), ale do gier, które swego czasu byly świetne, sie nie umywa...
http://en.wikipedia.org/wiki/Postal_%28film%29
A oto trailer (jezeli nie macie sko?czone lat 18, nie zalecam oglądania tego)
http://pl.youtube.com/watch?v=3KvR0Wkbs6k

van hellsing

o filmie wiem tylko, ze jest w gre gralem- podobala mi sie, trailer- nawet zabawny .
When where you run, when where you hide, I'll see that place through from your eyes

Maxie Zeus

Van, oglądaleś to na wlasną odpowiedzialnośc. zeby nie bylo, ze demoralizuje mlodszych ;)

Mr.G

Postal... Nie cierpie tej gry. Chora, glupia i bezsensowna. O filmie slyszalem, ale jakoś nie mam zamiaru go oglądac ;)

Maxie Zeus

Mr. G, ale wlaśnie o to w tej grze chodzi.. Zero logiki. Przynajmniej mozna sie pośmiac z niektórych glupot (czytaj: koty spadające z nieba ;D ), no i powyzywac na bezbronnych ludziach, którzy cie ciągle wyzywaja od idiotów 8) Dawno w tą gre gralem, i za to wlaśnie przypadla mi do gustu (szczególnie dwójka).

Mr.G

Pamietam mojego znajomego, którego strasznie krecilo mordowanie kotami... Jakoś nie dla mnie takie gry :P

van hellsing

Cytat: Maxie Zeus w 13 Sierpień  2008, 17:20:40
Van, oglądaleś to na wlasną odpowiedzialnośc. zeby nie bylo, ze demoralizuje mlodszych ;)

Oczywiście.

kelen

Widzac samo nazwisko tworcy tego filmu juz mi sie odechciewa go ogladac.

Firm

Obejrzalem początek i choc nienawidze Uwe'a a raczej jego twórczości to to mnie rozbawilo....na youtubie jest.

Maxie Zeus

Justin Marks o filmach ''Green Arrow'' i ''He-Man''
Źródlo: SuperHeroHype

MTV posted an interview with screenwriter Justin Marks this week that was split up in a few parts on their sites. You can check out his quotes on the tentatively-titled Green Arrow: Escape From Super Max here. In it, he says the following:

"It's a very, very awesome prison. I majored in architecture in college, and design is how I actually started in. For 'Super Max,' designing that prison, it had to be the kind of thing that was a character in and of itself," Marks said. "We're in a world where instead of just trying to contain a guy who's really big, you're trying to contain a guy who can — in the case of Icicle — who can freeze things. What kind of a cell would a guy like that need in order to have his powers neutralized? So to escape from Super Max they have got to go through the most elaborate heist we've ever seen, involving superpowers. Because the prison itself kind of has superpowers!"

He adds in this part that Black Canary won't be making an appearance in the film, that will include cameos from the Riddler, Lex Luthor and the Joker.

Marks also talked about his upcoming He-Man adaptation here, where you'll find the following quote:

"The script is very true to the characters — we're not talking about putting nipples on the Trapjaw suit. But we had to come up with a reason again why Trapjaw would actually not just be something that's totally absurd, but why he would need those bionic parts added to him," Marks insisted. "Which gives a sort of sense of where [the movie] is going in some way."

Stay tuned for more on these two projects as news comes in.
: 15 Sierpie?  2008, 22:02:33

A oto prawdopodobny opis fragmentu scenariusza do filmu ''Green lantern'':
http://www.wizarduniverse.com/081408glmovie.html

Leon Kennedy

Mel

Oby...
TDK to rozumiem...Ale Wolverine bez krwi sobie nie wyobrazam...