29 lipiec 2021, 05:08:43

Aktualności:


Mogą występować problemy z wysyłaniem maili z forum!


Batman: Arkham Knight

Zaczęty przez kelen, 04 marzec 2014, 16:41:49

LelekPL

Widzia?em na youtubie... Powiem tyle, przynajmniej nie ma batmobilu! Wygl?da bardziej na gr? o Batmanie ni? sama gra.

Ale jest strasznie krótka. Znacznie krótsza od Cold Cold Heart czy nawet Harley's Revenge.

Leon Kennedy

No właśnie, 45 minut za prawie 40 zł, to trochę przegięcie. Co do batmobilu, to nie do końca rozumiem te pretensje... Mam ps4 od trzech tygodni i też tyle czasu bawię z nowym Gackiem i batmobil mi się nie przejadł, ba bawi mnie zajebiście! Nie mam wrażenia monotonii itp. Rocksteady tak na prawdę wkurwili mnie tylko jednym, ale za to bardzo mocno... Bossowie!!! Gdzie są do cholery bossowie?! Każda z części miała ich kilku i zawsze przynajmniej niektóre były zarąbiste, a tu poroniony pomysł z ich brakiem, bo to co nam zaserwowali bossami mi ciężko nazwać. A no i zjednoczenie się przeciwników Gacka było sporym kłamstwem, szkoda.

Nietoperz

Leonie, ja specjalnie dla gry zamierzam kupić PS4 i TV (który to zestaw przyda się w końcu jako kino domowe + odtwarzacz Blu-Ray). Niestety, mocno zaspoilowałem już sobie grę (ciekawość, niecierpliwość, ech...). Ze smutkiem stwierdzam w sprawie walk z czarnymi charakterami to samo, co Ty. Gdybym miał oceniać grę w skali 0-10, odjąłbym 2 oczka za "bossów" i wystawił grze 8 zamiast potencjalnych 10.

Leon Kennedy

Jak wypada DLC z Barbarą w roli głównej: A Matter of Family?

LelekPL

Najlepiej ze wszystkich... Ale i tak jest mocno krytykowane za brak składu chronologicznego czy ogólnie mało interesującą fabułę i wpadki w animacji. Natomiast w porównaniu do pozostałych jest znacznie lepszy.

Gorzej wygląda w porównaniu do Cold Cold Heart natomiast... Znacznie gorzej

WezuM

Cytat: kelen w 03 lipiec  2015, 15:52:19

Spoiler
Parowanie Tima i Barbary faktycznie trochę dziwnie wypadło, ale z drugiej strony gra także nie sugerowała związku Babs z Dickiem za bardzo.
[Zamknij]
Z tego co mi wiadomo to w komiksach rozgrywających się w Arkhamverse było potwierdzone, że Dick i Barbara byli parą. A tak z innej beczki to orientuje się ktoś czy istnieje możliwość zakupienia wybranego epizodu Arkham bez posiadania przepustki sezonowej?
It's just so hard to go through life without being told you're DUMBASS every several minutes,  y'know?

camel

12 październik 2015, 03:05:32 #246 Ostatnia edycja: 12 październik 2015, 03:21:35 by camel
Istnieje mozliwosc. Dzis doladowalem  konto XL z okazji premiery dodatku do Wiedzmina, zostalo mi 15 zl. Skusilem sie na Red Hood DLC (glownie biorac pod uwage nadchodzaca mozliwosc zmiany postaci w wyzwaniach oraz 4 rundowe wyzwania w listopadzie) i sama mechanika jestem zachwycony. Strasznie chcialbym wiecej niz 15 minut, jest to zdecydowanie powiew swiezej krwi do free flow. Walka z Sionisem lepsza niz bossowie z gry i innych dodatkow.
Rowniez dzis sie skusilem na zakup Tumblera. Mimo ze Batmobil 1989 kupilem tylko dla skorki Keatona, to tory inspirowane filmamibdaly mi frajde (no i temat Elfmana :)). Niestety, tory Tumblera to lipa, jedyny dobry moment to odtworzenie skakania po dachach z Begins. Tumbler tez swietny nie jest, silnik wydaje inne odglosy niz w filmie.... Brak muzyki Zimmera to nieporozumienie.  hhh... Do tegplo nie rozumiem jakim cudem Tumbler nie ma battle mode (wiem jakim, lenistwo RS). Jest to nieporozumienie- skorka ktora nic nie mozesz zrobic poza wyscigami, i free roamem po pokonaniu dronow i Scarecrowa.

Nie wiem czy wiecie, ale wyzwanie z Jokerem, ktore wycieklo poprzez pliki gry ma byc w Jokermobilu. Swietnie. Nie napalam sie na walke z Crociem w Seasons of Infamy, pewnie bedzie wyciagarka, Vulcan i cutscenka ;)  GCPD Lockdown sobie daruje, nie dosc ze Nightwing ma mozliwosc nokautów z zastraszeniem (Batman robil je u szczyty formy w zaawansowanym technicznie kostiumie), to i gadzety batmana, a wszystko trwa tyle co Harley czy Red Hood... ZENADA. Nie spodziewam sie niczego dobrego po reszcie doatkow, niech naprawia jak najszybciej wyzwania.

A i dostaniemy skorke z The Dark Knight. W koncu. Szkoda ze nie z Begins, ale na to szans nie bylo. Jeszcze tylko komplet skorek z TAs (Batman, Catwoman, Robin, Joker, Harley, Nightwing i Batgirl) i bedzie pod tym wzgledem super.

newtime

LelekPL - Twoja recenzja na Batcave jest po prostu śmieszna wiem że to tylko twoje zdanie ale pośród wszystkich recenzji w internecie gra ta nie dostała poniżej 7/10 . Dla mnie jest to druga najlepsza po AC gra o batmanie no ale cóż nie zmienię twojego zdania chociaż nie wiem do końca dla kogo ta recenzja jest kierowana

kubala102

Ja również niezłe się ubawiłem przy twojej recenzji  ;D  Dla mnie jest to gra niemal że idealna i w porównaniu do np AO gdzie ledwo dotrwałem do końca gry to przy AK bawiłem się  , od mnie 8/10

LelekPL

No dla mnie najwyraźniej nie jest arcydziełem. Każdy ma swoją opinię. Taka jest prawda. Jeśli chcecie mówić o popularności opinii no to proszę sobie zerknąć na recenzje Arkham Knight na Metacritic czy na Steamie.
http://store.steampowered.com/app/208650/
http://www.metacritic.com/game/pc/batman-arkham-knight

Jeśli chcecie dyskusji na temat gry no to odnieście się do treści recenzji, bo z "śmieszne" dyskutować się nie da.

Do kogo jest kierowana? Do wszystkich oczywiście. Nie piszę przecież recenzji "pod publikę". Jedni się zgodzą, inni nie. To normalne - opinie bywają różne, ale być może kogoś uchronię przed kupnem gry po której mógłby czuć niepotrzebny zawód.

WezuM

A ja w tej recenzji nic zabawnego nie znalazłem. Możecie sobie mówić, że Batman: Arkham Knight nadal utrzymuje poziom poprzedniczek ale, w mojej opinii, tak nie jest. Może nie jest to od razu gra słaba ale popełnia dużo błędów, których w poprzednich częściach nie było, a choć sam nie dałbym jej aż tak niskiej noty jak 2 nietoperki to 3 były by maksimum. Recenzja Lelka jest moim zdaniem solidna i nie ma tu żadnych bezpodstawnych zarzutów a wręcz przeciwnie, każdy zarzut jest solidnie uargumentowany (jedyna rzecz, z którą bym się nie zgodził to akapit dotyczący walki wręcz). Nie będę wymieniał wszystkiego co moim zdaniem w grze jest złe ,bo na to odpowiada recenzja  Lelka, a dodam jedynie, że ja sam najbardziej zawiodłem się na przeforsowanym Batmobilu i fabule. Przy finale nie czułem żadnego napięcia ani nie byłem tak naprawdę ciekawy zakończenia. Tak samo, wiele kluczowych wątków gry kończy się naprawdę niesatysfakcjonująco. Na przykład
Spoiler
decydujące starcie z Red Hoodem/Arkham Knightem, na które sam czekałem od początku gry kończy się tym, że... kamera się odwraca a Jason znika.
[Zamknij]
Paradoksalnie gra uważana za najsłabszą w serii (Arkham Origins) ma o niebo ciekawszą i bardziej wciągającą fabułę. Przyznam, że sam lubię ciche, zagadkowe historie z gackiem, które rozmachu nabierają dopiero przy finale niż wielkie, "apokaliptyczne" historie takie jak fabuła Arkham Knight, przy tworzeniu, której twórcy chyba za bardzo wzięli sobie do serca radę Hitchcocka aby zaczynać od trzęsienia ziemi a potem tylko podnosić napięcie :D.
Cytat: newtime w 27 październik  2015, 19:44:16
pośród wszystkich recenzji w internecie gra ta nie dostała poniżej 7/10 .
Od recenzentów może nie, ale 389 negatywnych opini graczy na metacritic mówi samo za siebie.
It's just so hard to go through life without being told you're DUMBASS every several minutes,  y'know?

newtime

Recenzje na steam są pisane głownie przez osoby które mają problemy z wydajnością gry  i pisane głownie w dniu premiery gdzie gra była po prostu niegrywalna

camel

30 październik 2015, 17:07:49 #252 Ostatnia edycja: 30 październik 2015, 17:53:28 by camel
Jestem bardzo zawiedziony Arkham Knightem, ale recenzja Lelka to troche nieporozumienia (merytorycznie) wynikajace z braku opanowania mechaniki gry. Zacznijmy od gadzetow w walce i ich kombinacji. Sa one bardzo istotne, jal sie ich nie uzywa to... Coz pazurem mozna 'na raz' zdjac opancerzonego draba, granaty sa takie same jak w AC, batarang wybuchowy i impuls sa ekwiwalentami bat-swarm.
Dual play na konsoli (recenzowanie gry w ktora sie gralo na platformie, ktora nie jest w stanie pociagnac tej gry...) dziala swietnie, podobnie jak nokaut z otoczeniem/przejecie broni. Jak sie nie wie jak to sie robi, nie powinno sie twierdzic ze jest z tym cos nie tak. Jestem codziennie na arkhamverse, i ludzi laczy tam jedna opinia co do AK- wszystko jest wyszlifowane na tiptop w gameplayu. Miasto jest stworzone z pietyzmem, industrialne Gotham to malutka cz?stka. Muzyka jest inna, jednakze background ( podczas badania wypadku Arkham Knighta i Wyroczni, w sterowcach,  w bazie rycerza Arkham w pierwszej czesci gry np.) to s? najlepsze backgroundy w serii , natchnione industrialem i ambientem. Równie? wola?bym Arkham City 2.0, ale po Origins nie by?o na to szans. Imo DUALPLAY by? na szybko implementowany po odbiorze Origins.
W duzej mierze zgadzam sie z Lelkiem, ze za duzo bylo Batmobilu. Ale pisanie ze sterowanie Batmobilem bylo zle zrobione to nieporozumienie. Batmobil jest jednym z najlepiej wywazonych pojazdow w grach video ever, i problemy z jego sterowaniem wynikaja z braku umiejetnosci i wiedzy jak nim sterowac (power slide, power slide i jeszcze raz power slide). Niedawno gra?em w nowego Metal Geara i tam marzylem o tym by miec Batmobil zamiast czolgu :)

399 opinii negatywnych to malo, polecam zobaczyc na Trueachivements jak jest gra oceniana, przez ludzi ktorzy faktycznie graja. Recenzje na steamie tez mozna sobie odpuscic, bior?c pod uwag? ze predko ta gra normalnie na Pc nie pojdzie.
W kwestiach fabularnych zgadzam sie z wszystkim, aczkolwiek Knight ma bez watpienia najdluzsza kampanie w serii.
Dziwi troche sformulowanie o pomocnikach. Po pierwsze jest ich tyle co kot nap?aka? wiec nie wiem sk?d narzekania. To jest gra o SAMOTNYM mscicielu, co bylo mniej lub bardziej subtelnie mowione w grze. Po drugie, Batman to tez Robin, Nightwing czy Catwoman. Pytanie czy lubi sie uniwersum Batmana, czy moze wlasne wyobrazenie na jego temat :)

LelekPL

Ach, te nie?miertelne komentarze typu "nie znasz si?, bo nie umiesz gra?". W dzisiejszych czasach ju? nawet nie mo?na powiedzie?, ?e mechanika jest trefna, ?eby kto? nas nie pos?dzi? o brak umiej?tno?ci. Nie o to chodzi. Za du?o wnioskujesz nie maj?c dowodów.

Po pierwsze twój komentarz jest strasznie niespójny z tym co jest w recenzji. Wszystkie gad?ety o których mówi?e? mam opanowane (tak w ogóle GDZIE ja napisa?em, ?e ich nie ma w grze, albo, ?e s? z?e!!!???). Ja wspomina?em o niedzia?aj?cym Weapon Steal i Environmental Takedown (a s? to dwa najwi?ksze dodatki do walki), które po prostu nie zawsze odpowiadaj? i przez to traci si? combo. I z wielkiego dodatku powstaje dodatek, którego wol? na wszelki wypadek nie u?ywa?, bo przynosi wi?cej szkód ni? zysków.

O Dual Play sam napisa?em, ?e technicznie dzia?a bez zarzutu. Jest to napisane JAK BYK. Radz? czyta? dok?adniej. Po prostu nie podoba?o mi si? to jako pomys? fabularny.

Miasto jest jednym z najwi?kszych zawodów. Ca?e miasto ma ma?o charakterystyczny styl. Wszystkie wn?trza, których jest strasznie ma?o, wydaj? si? industrialne (nie chodzi mi o jedn? idustrialn? dzielnic?, chodzi mi o design ca?ego miasta - nie wiem jak inaczej to opisa?, wizualnie to po prostu jest ma?o rozró?nialne), a z zewn?trz jest zwyczajnie ma?o interesuj?ce bez charakterystycznych punktów poza Wayne Tower. Par? neonów tego niestety nie zmienia.

Sterowanie batmobilem nie jest przyjemno?ci?. Nawet po patchach, które poprawi?y FPSy (nieoficjalnych patchach u?ytkowników Steam... bo te od Rocksteady guzik da?y). W zakr?ty wchodzi dobrze, to fakt, i dobrze si? ?ciga samochody je?li mamy pokazany kierunek w którym mamy jecha?. Ale na prowadzenie samochodu sk?ada si? kilka czynników, np. s?aba charakterystyka miasta... nigdy nie wiem gdzie jestem kiedy nie mam dost?pnych strza?ek. Jest to niezwykle ewidentne w walce z Cloudburst, kiedy trzeba przed nim ucieka?. Poza tym, platformówki batmobilem s? strasznie nieprzemy?lane i m?cz?ce. Nieudana próba i spadek w jednym miejscu cz?sto powoduje zaczynanie od pocz?tku, co jest niezwykle irytuj?ce i gracz odczuwa powolno??, co sztucznie wyd?u?a gr?.

Sformu?owanie o pomocnikach jest na miejscu je?li we?mie si? pod uwag? tematyk? gry, a nie mechanik? - jest ona o jego relacji z pomocnikami, nie z wrogami (poza Jokerem oczywi?cie). Robin non-stop marudzi, ?e chce pomóc (a? przypomina si? marudz?cy O'Donnel z Batman & Robin), na szukaniu Barbary sp?dzamy pó? fabu?y, a g?ównym przeciwnikiem jest by?y pomagier... plus jeszcze troch? Nightwinga gdyby by?o nam ma?o. Tak?e nawet je?li nimi du?o nie gramy, to nie znaczy, ze gra nie jest o pomocnikach. Tematycznie jest jak najbardziej o nich. A dla mnie, osobi?cie, to nietrafiony pomys?. Ty mo?esz uwa?a? inaczej i nikomu nie broni? tak uwa?a?, ale ja kompletnie si? wy??czam za ka?dym razem gdy jest co? zwi?zanego z nimi.

Piszesz o Arkhamverse, ale na oficjalnym forum gry, ludzie nadal s? mocno zniesmaczeni. Wi?c gdzie nie spojrzysz tam ró?ne opinie. Ale tych negatywnych jest znacznie wi?cej ni? w przypadku pozosta?ych gier. Moja jest po prostu jedn? z takich.

camel

30 październik 2015, 22:00:28 #254 Ostatnia edycja: 30 październik 2015, 22:22:02 by camel
Batmobil si? kieruje ciutk? inaczej ni? np. samochód w GTA. Jesli piszesz o zadaniu z dachem na poczatku o tym w ktorym spada?e?, to robi?e? co? ?le. Battle mode jest bardzo precyzyjny. W walce z Cloudburst (chyba mowisz o tym oddaleniu)faktycznie wariuje kamera. Ja tam nie mam z Batmobilem zadnego problemu, miasto jest rozrysowane pod niego. Platformowki z nim sa krociutkie, wiec wiele to nie przedluza. No i sa dosc latwe, glownie polegaja na spuszczaniu sie na lince.
Je?lu chodzi o dual play- moja wina- reck? przeczyta?em rano, odpisa?em wieczorem i co? mi si? zagmatwa?o po drodze z tym dualplayem.
Misto samo w sobie ma wiele punktow charakterystycznych, nie mam problemu z odnalezieniem sie,  a jego budowa sprawia ze wszedzie jest blisko.
Pisa?e? o dodatkach do walki. Napisa?e? ?e G?ÓWNIE masz problem z bronia/srodowiskiem. Poza tym dodano kombinacje z gadzetami, i niezawodny nokaut z zastraszeniem i rozwalke krytyczna. Kwestia jak wida? nieprecyzyjnego sformu?owania w Twojej recenzji.
Jesli chodzi o miasto- Grand Avenue, Chinatown, studia filmowe,  koncept Founders' Island (stare upchane pod nowym). To tylko pierwsze przyklady. Nie mowie juz o miejscach zakorzenionych  wmitologii BAtmana jak Wieza Zegarowa czy szpital Elliota. Jesli to nie jest charakterystyczne, to nie wiem co by?o chocia?by w Origins. Rownie? streetart w tej cz??ci stoi na najwy?szym poziomie, czego przyk?adem s? chocia?by cienie Batmana. Nigdy nie mielismy tak ciekawego i ró?norodnego ?rodowiska.
Pewnie, scenariusz jest fatalny, ale sam koncept Robina jest nieodzowny, stety lub niestety. No i jest to gra bardziej o tym, jak BAtman odpycha tych pomocnikow. Jest to jego krucjata, i mamy to wyraznie zaznaczone. Sam ba?em si? ?e b?dzie ich za du?o, chodzi?y plotki o ich segmentach w grze. Jak dla mnie jest w sam raz.
Moja opinia dotycz?ca tej gry bajlepsza te? nie jest, co nie zmienia faktu ?e mechanika freeflow, jazdy czy battlemode jest na bardzo wysokim poziomie.