Cytat: Zatrakus w 17 Maj 2013, 13:22:10
@JaRo: Człowiek Szczupak, hmm... Straszliwy Człowiek Szczupak...? Morderczy Człowiek Szczupak...? Nie, nadal nie brzmi groźnie.
Jednakże, wrogowie, ogółem, wydają się całkiem przyzwoici, lecz trzeba by uważać z Człowiekiem Ćmą- konkretnie pamiętać o jego amerykańskim imienniku(Mothman) funkcjonującym w folklorze Wirginii Zachodniej. Dosyć intrygujący stwór, acz chyba nie on był inspiracją dla Twojego Człowieka Ćmy? Czy też się mylę?
Człowiek Szczupak faktycznie brzmi śmiesznie i głupio, ale to nie będą ich oficjalne przydomki. Inspiracją dla Szczupaka był film animowany "Miecz w kamieniu". Tam w jednej ze scen pojawia się szczupak i stanowi on poważne zagrożenie dla bohaterów. W takim stworzeniu tkwi potencjał. Przemiana wykreowanego przeze mnie przeciwnika polegałaby na przekształceniu głowy (z ludzkiej na rybią- właśnie szczupaka), pokryciu ciała łuskami i doskonałej umiejętności pływania. W wodzie byłby on nie lada wyzwaniem dla Szerszenia.
Co się zaś tyczy Człowieka Ćmy. O legendarnej postaci, o której piszesz swego czasu dużo czytałem, ale nie on był dla mnie inspiracją. Chciałem stworzyć wroga bardzo podobnego do Szerszenia (coś jak Spider- Man i Venom). Chciałem, aby ten wróg też latał jak Szerszeń i żeby wywodził się ze świata owadów- insektów. I wtedy wpadłem na pomysł z ćmą. Dodatkową obroną w walce dla takiej postaci byłoby rozpylanie tego "pyłu", którym się charakteryzują ćmy. Jeśli zaś chodzi o nawiązania do postaci legendarnych, to mój Człowiek Wilk będzie całkowitą odpowiedzią na wilkołaki.