08 grudzień 2021, 20:36:43

Aktualności:


Mogą występować problemy z wysyłaniem maili z forum!


Swiat DC universum w nowym Batmanie?

Zaczęty przez Adolf, 28 sierpień 2008, 19:46:45

Adolf

Myśle, ze w trzeciej cześci mozna by pomalu wprowadzac pewne elementy, które moze nie mialy by wplywu na fabule, ale pokazaly by, ze Batman jest cześcią czegoś wiecej. Nie chodzi mi lączenie bohaterów.
Moje pomysly:
1. Podczas gdy kamera przedstawia miasto, na jednym z budynków widac napis Lex Corp.
2. Ktoś móglby czytac Daily Planet
inne propozycje?

Firm

Dopóki Nolan jest rezyserem nie bedzie, zadnych takich nawiąza?.

(A)nonim

Cytuj2.W wiadomościach Gotham wspominają o wyczynach Supermana.
Taa a potem Jezus zstepuje na Ziemie.
Nie ta konwencja!
Jestem Jen. Najpierw chciałabym założyć panu te rękawiczki. Sondaże mówią, że wyborcy lubią palce.

Altair

Nic o latających herosach w pelerynkach gdy Nolan stoi za kamerą. :)

Maxie Zeus

Tyle, ze jednego juz mamy - Batmana, latającego miedzy wiezowcami Hong Kongu :P

(A)nonim

Tak, ale czy uzywa supermocy zeby to robic, zmienia swój wzrost, strzela laserami z oczu, jest kosmitą, ma superpredkośc, jest Amazonką, bla, bla, bla?
Nie!
Temat zamkniety.
Jestem Jen. Najpierw chciałabym założyć panu te rękawiczki. Sondaże mówią, że wyborcy lubią palce.

Leon Kennedy

Jakieś mile nawiązanie do Superka byloby świetne, ale faktycznie jest to malo realne u Nolana. Jednak zawsze mozna pomarzyc ;)

Silent Dark

Bruce prowadzi interesy z Oliverem Quinnem (czy jak on sie tam nazywa :P)

Adolf

Albo są wymieniane inne miasta Starcity, Central City... Byle nie Metropolis i Smallville!

Mr.G

Cytat: Silent Dark w 12 wrzesień  2008, 21:04:43
Bruce prowadzi interesy z Oliverem Quinnem
I wybiera sie na poranny joging z Barry'm Allen'em.

Silent Dark

Drogi.... "Mr.G".... to byl by taki przelotny wątek który bylby pokazany w New Times Gotham,i nigdzie indziej.










Gdyby szukac przeciwnika dla twojego tekstu to postawil by pizze Jokerowi w Arkham.

Crane

Pytanie brzmi: po co?

Jaki to ma cel poza zwyklym mrugnieciem do widzów (obeznanych w temacie)?


Whatever doesn't kill you simply makes you... stranger.

Mr.G

Cytat: Silent Dark w 13 wrzesień  2008, 10:49:10
Drogi.... "Mr.G".... to byl by taki przelotny wątek który bylby pokazany w New Times Gotham,i nigdzie indziej.
To byla ironia Silent, ja równiez jestem przeciwnym jakichkolwiek ciekawostek dla fanów.

Man-Bat

W Batman i Robin bylo nawiązaniedo Supermana  Batman mówi na początku "Juz wiem dlaczego Superman pracuje sam" czy coś takiego
Nie to, kim jestem w środku  ale to co robię określa mnie

Altair

Ale w tym samym filmie pojawil sie Schwarzenegger jako 100 kg choinka... XD

by Burton version