22 Maj 2019, 23:11:41

Aktualności:

Trwają zmiany na forum.

UWAGA: MOGĄ WYSTĘPOWAĆ PROBLEMY Z WYSYŁANIEM MAILI Z FORUM


Wasze bat-kolekcje

Zaczęty przez MR.JACK, 23 Sierpień 2009, 20:58:30

Juby

Plakat TDK nie jest jakoś zajebiście fajny? Kim jesteś i co zrobiłeś z Lelkiem? :P
"Did you see BATMAN BEGINS? I don't think you can beat that."
- Morgan Freeman

LelekPL

No przecież nie jest to szczyt sztuki robienia plakatu. Film świetny, plakat zwyczajnie ok. Nic nie wnosi do wystroju :P

Juby

Mi?dzy "zajebi?cie fajnym", a "szczytem sztuki robienia plakatu" jest jeszcze kilka poziomów, nie s?dzisz? Mo?e ten plakat to nie arcydzie?o plakatów filmowych jak ten do Milczenia owiec, ale akurat BB i TDK mia?y znakomite, jedne z najlepszych w?ród adaptacji komiksów, kampanie plakatowe, a main poster do TDK to rewelacyjny plakacik, pere?ka, któr? z ch?ci? powiesi?bym na ?cianie i nikt nie przekona?by mnie do jego zdj?cia, zw?aszcza gdyby to by? mój ulubiony film. Just say'n.
"Did you see BATMAN BEGINS? I don't think you can beat that."
- Morgan Freeman

LelekPL

Ale się uczepiłeś tego plakatu :P Tak jak wspominałem, dla mnie plakat jest po prostu ok. "Zajebiście fajnym" też bym go nie nazwał. Wisi w pokoju tylko dlatego, że to mój ulubiony film, a na białych ścianach to może se wisieć cokolwiek, ale jeśli chodzi o wystrój to tak jak wspominałem, nic nie wnosi. A to jest najważniejszy argument. I nie trzeba mnie było przekonywać ;)

LelekPL

Jeśli chodzi o zastąpienie plakatu, to zamierzam kupić zestaw trzech obrazów:


Bardzo możliwe, że zaopatrzę się też w Star Warsowy do drugiego pokoju:

Znajomi mają taki w mieszkaniu z Indianą Jonesem i bardzo mi się spodobało:

Johnny Napalm

Indiana jest bardzo gustowny, stylowy. Powiedziałbym, że w sam raz. Tamte też nie są nachalne i efekciarskie, ale jednak czegoś im brakuje. SW szczególnie można było lepiej rozwiązać.
THE EARTH WITHOUT ART IS JUST EHh...

LelekPL

Moja kolekcja powiększyła się o mój od dawna wymarzony gadżet - mój własny BATARANG!



http://www.facebook.com/janiemammaila/videos/1629916297029285/


Funky


LelekPL

Plastik. Wydrukowany z drukarki 3D

Night_Wing

W mojej kolekcji z DC, a mam spory zbiórg gadżetów i wszystkiego co z komiksem i sci-fi , space fantasy jest związane, znajdują się:
■filmy blu ray- "Batman vs Superman - Świt Sprawiedliwości", "Man of Steel", "LEGO - Batman Film"
■oraz: duże aluminiowe wiaderko na popcorn, z szerokim rondem, co stanowi ciekawą i niepowtarzalną pamiątkę z kinowej "Ligii Sprawiedliwości". Wytłaczane, wypukłe formy członków teamu "Justice League" na powierzchni wiaderka, to coś pięknego, a dałem około 30zł tylko.

☆ Planuję kupić Kufel Batmana, z pięknym metalicznym, jak odznaka szeryfa, emblematem "Mrocznego Rycerza"

Prometeusz

Fajny kufel. Pewnie drogi jest, wnioskują po tym metalowym symbolu.

Night_Wing

Nie wiem czy mo?na na forum takie rzeczy pisa?, ale jak?e ten okaza?y kufel, w którym piwo b?dzie smakowa?, jak specja?y przygotowane przez Alfreda Pennywortha w rezydencji Wayne'ów, zainteresowanego kupnem b?dzie kosztowa? [spoiler] ok. 57-70z?[/spoiler]. Aj?. Czego si? nie robi dla komiksów. Jestem zdania, ?e taki gad?et warto mie? w swojej kolekcji, a na dodatek jest on przydatny.

Juby

Nowe nabytki.

Na olx znalazłem miłą Panią, którą sprzedała mi oryginalne, 23-letnie pocztówki kinowe do Batmana Forevera! :D To jeden z filmów mojego dzieciństwa, w dodatku wydany w dniu moich imienin, więc takie znalezisko będzie bliskie mojemu sercu. Owe pocztówki i cała kolekcja ulotek do filmów z Batmanem.


Plus prezent urodzinowy od mamy. Dawno nie czytałem nic nowego z Batmanem, więc chętnie zajrzę w wolnej chwili.


Wpadła też taka bluzka, ale nie wrzucam zdjęć ze strony, bo wypada na nich mało korzystnie, a na mnie leży idealnie. :)
"Did you see BATMAN BEGINS? I don't think you can beat that."
- Morgan Freeman

Johnny Napalm

Hehe, fajne te pocztówki. Komiks jest taki se, przynajmniej dla mnie. Nie podobają mi się rysunki Wagnera, a i historia jest mało wciągająca.

Bluza Croppa. Heh, bez komentarza. Ja tam więcej nic z tego nie kupię. No i za stary jestem na Croppa, nie na bluzy tylko na tą (chciałem napisać markę), Ok, bez komentarza.


THE EARTH WITHOUT ART IS JUST EHh...

LelekPL

Narzeczona zamówiła mi skarpetki z Batmanem z Alieexpress i o to z jaką metką przyjechały:


Słodko, ale w sumie szkoda, że Batman nie należy, przynajmniej filmowo do Marvela w tej chwili ;)

Za to drugie skarpetki są po prostu bezbłędne:

Ah ta pelerynka ;)