23 Luty 2020, 13:42:04

Aktualności:

Trwają zmiany na forum.

UWAGA: MOGĄ WYSTĘPOWAĆ PROBLEMY Z WYSYŁANIEM MAILI Z FORUM


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Hunter

1
Ogólnie o Batmanie / BatMartialArts
13 Sierpień 2009, 10:25:58
Interesuje się sztukami walki. Nie czytam dużej liczby komiksów, ani nie oglądnąłem wszystkich filmów z Batmanem, ale jestem ciekaw co trenuje.
Wiem tylko że:
W Batman Begins: KFM czyli Keysi Fighting Method
W Batman: Maska Batmana ju-jitsu
Czy znacie jeszcze coś co ćwiczył Batman?
2
Ogólnie o Batmanie / Wlasny bat-gadget
31 Lipiec 2008, 10:51:48
W tym temacie piszemy o naszych pomyslach na bat arsenal i wszystko co jest z nim związane.

moja rzutka nightwinga który po cześci bedzie stawal sie batmanem
3
Bat-Gry / Batman Lego the video game
25 Maj 2008, 13:25:41
Co sądzicie o tej grze bazowanej na klockach lego?
Chcialbym tez powiedziec ze w 6/2008 numer play na plycie jest trailer tej gry.
4
Inne filmy i seriale / Daredevil
29 Marzec 2008, 10:08:06
Jest to juz stary film ale jak dla mnie ciekawy. Jest to opowieśc o chlopcu o imieniu Matt Mardock. Pewnego dnia gy zobaczyl skąd jego ojciec bierze pieniądze przez przypadek zostal oślepiony przez radioaktywne materialy. Stracil wzrok lecz jego inne zmysly zostaly wyostrzone. Pare lat ó?niej stal sie prawnikiem. Lecz on nie zapomnial o swoich zdolnościach. Przywdzail kostiuum mściciela i walczy teraz ze zlem. Jest to film godny uwagi. Pokazuje nam jak to mlody chlopiec przez swoja prace stal sie kimś wielkim, i nie zalamal sie. Piszcie co sądzicie o tym filmie.
http://pl.youtube.com/watch?v=EpOcO08dHvo
http://pl.youtube.com/watch?v=SU6GoNrALvM&feature=related
5
Ogólnie o Batmanie / Byc batmanem
04 Luty 2008, 13:31:46
Czy chcielibyście byc batmanem lub jakimś innym superbohaterem? Piszcie. Jakie mieliście pomysly, co jak zaplanowaliscie.
Ja praktycznie wychowalem sie na bajkach o superbohaterach wiec od najmlodszych lat chcialem byc batmanem, spidermanem itp.
Wymyślalem sobie jakąś ksywke, jaki bede mial kostium baze itp. Z wiekiem zmądrzalem i wyszedlem z zalozenia "miec super moc". Bo przeciez jest to niemozliwe. Jednak tak sie zastanawiając wszystko mozna zastapic wynalazkami naukowymi i technicznymi. Zawsze lubialem batmana i teraz go lubie nawet jeszcze bardziej. Batamn jest bohaterem bez mocy opierającym sie na swoich gadzetach sprycie i sile fizycznej. Wiele powodze? w misjach osiągnąl dzieki swojej inteligencji. Co bardzo pobudza do myślenia. Piszcie. Moze byc to fajny temat. Pozyjemy zobaczymy. :) :) :) :) :)
6
Seriale animowane i TV / TAS/TNBA
02 Luty 2008, 11:53:54

Uwazam ze jest to klasyka filmów animowanych  o batmanie. Nie ma to jak ten gangsterski klimat lat 80-tych. Bardzo podobne do filmów Burtona. Postacie dopracowane (postac pingwina wko?cu wygląda jak ma byc bo w TNBA ją zpaścili, no i Catwoman wygląda bardziej sexi). Bogata fabula. Rozwój akcji jest świetny, trzyma w napieciu. Nigdy nie zapomne jak szedlem do wójka po polódniu oglądac batman (ale chyba to byl TNBA) bo u niego polsat lepiej odbieral. Pamietam mam pozyczal mi na VHS odcinki TAS-u i oglądalem je a potem sie bawilem w batmana. Potrafilem sie tak bawic caly dzie? i nigdy mi sie to nie nudzilo, a bawilem sie sam. No poprostu jakbym mial oceniac TAS w skali od 1 - 10 to chyba by zabraklo skali.

Oglądam do teraz TAS na kompie lubie go oglądac jest fajny (ale chyba tylko ze wzgledu na postac batman i nightwinag'a są dobre a nawet zawacham sie powiedziec ze lepsze niz w TAS. Tak samo ciekawa fabula lecz jednak zgodze sie z innymi ze brakuje im tego gangsterskiego klimatu co w TAS-ie. Ogólnie fajne 10/10