Aktualności:

"Batman: Długie Halloween" w sprzedaży od 29 maja.

Menu główne

Fotki i filmiki z "TDKR"

Zaczęty przez Q, 14 Luty 2011, 21:34:32

Q

What was the point of all those push-ups if you can't even lift a bloody log?

Si vis pacem, para bellum (If you want peace, prepare for war)

Funky

Mam nadzieję że zobaczymy nie tylko Arkham ale i Narrows które świetnie wyglądało (brudno i wstrętnie) w "Batman Begins".

RafBat

CytatCzyżby pierwsze fotki z planów
Zapowiada się świetnie, zresztą scenografia w filmach Nolana zawsze stoi na najwyższym poziomie, jest dopracowana w najmniejszym szczególe.
CytatNarrows które świetnie wyglądało (brudno i wstrętnie) w "Batman Begins".
Też mi się podobało-jeden z plusów BB, widać od razu, że Chris wie czym jest Gotham.

Q

Kilka fotek z planu w Indiach. Na fotkach nie wiele wida?, ale lepsze to ni? nic. Mo?e pó?niej pojawi? si? lepsze fotki.

Here's the landscape outside the fort where the track was setup, sorry this is very lousy :-)

Nothing to write home about, a shitty pic I took from my phone of the dolly track at the fort..sorry its very bad

Here's what the fort looks like from directly in front of the dolly track looking upwards..again sorry its bad..

?ród?o: http://twitpic.com/photos/gautamvalluri

TheBeatles

Wygl?da to na kryjówka dla Ras'a Al Ghula

Hydro

To środkowe zdjęcie wygląda jak jakiś grób, a ostatnie może przedstawiać siedzibę Ligi Cieni.
It's a funny world we live in.

Q

Kolejna porcja fotek, które sprawi?y pojawienie si? spekulacji na temat jam ?azarza.

Here's a shot of the area where the crew moved to, nothing happening now, will head back there in an hour..

Here is a shot of the crew working next to the green screen set up over the well that I was talking about:

Close up of the green screen, apologies for the very poor quality of photo

Leon Kennedy

Hmm interesujące i faktycznie nasuwa tylko jedną myśl... Jama Łazarza, ale jednak nie ma co na nią liczyć, no przynajmniej tak logika podpowiada.

Manigoldo

A może, nolan jak to ma w zwyczaju zmieni całkiem znaczenie jamy łazarza... będzie to taka "sauna" dla vipów... taki smaczek dla fanów i tyle, bez szczególnych właściwości.

Q

Fotki z planu z jednej z gazet:

EDIT: 09.05.211 00:30

Lepszej jakości fotka z green screenem:

Niewątpliwe przypomina to jakieś źródełko...

Jeszcze więcej fotek:

Podobno na tej fotce z mężczyzna na straganie, to Josh Pence jest tym mężczyzną. Pojawiają się też przypuszczenia, że to Bane jest jedną z osób stojących koło green screenu, jednak po tej jakości fotki nie sposób tego potwierdzić.

Q

Nadszed? czas na fotki z Londynu:

Bia?y budynek zagra? wcze?niej komisariat policji w Gotham City.

Kilka informacji na temat planów ekipy:
CytatI work in Gresham Street, a banking area in Central London. St Johns street is 10 minutes walk from my office so i walked over to the Farmiloe building after work. Good news….

2 huge Panamax lorries with cables running into the building, all lighting crew outside on guard, black tinted people carrier with Filming Unit written on it.. I can confirm the shots are ALL internal. I saw the inside of the room that they were FRESHLY painting â€" it is very close to the street.

I asked many questions…the lighting guy was very kind and told me a lot. I said ” will there be any filming on the weekend” he said no. I said ” will there be any late night filming?” he said NO. I also asked when was best time to get pictures. He said if i come at lunchtime next week. I will see several important cast (he hinted repeatedly it was Bale). He said they would have to come out of the building to get lunch and i should come to get pictures. He also said paparazzi was likely as the location had been leaked. He also said as cover they were telling everyone they were filming a Heinz Baked Bean commercial.

EDIT:

Jak wida? jeszcze nie wszystkie fotki z planu w Indiach wyp?yn??y:

Drzwi prowadz?ce do areny treningowej.

Kolejny zestaw fotek z Indii:

i z Londynu:

Q

Fotki z planu w Londynie:

Q

Kolejna porcja fotek z Londynu:

Najciekawiej prezentują się oddział SWAT oraz Alon Aboutboul, fajnie się też prezentują pickupy ekipy z namalowanym Batmanem - takie dekoracje chyba nie pomagają ukryć fakt, że kręcą nowego Batmana :). W sumie nie wiele tego, ale nic lepszego nie ma:

kelen

Manigoldo

Ja pie********** WHAT IS THAT??? :O

Ok, fajna sylwetka, ale oczekiwałem chociaż klimatycznej maski, a nie maski aka subzero xD

ok, poczekam trochę, zobaczymy jak będzie, nie będę oceniałem przed czasem ;)