Aktualności:

"Batman: Długie Halloween" w sprzedaży od 29 maja.

Menu główne

Batman: Arkham Asylum

Zaczęty przez Firm, 15 Sierpień 2008, 01:42:55

Ralf

Też ma się pojawić Blue Beetle http://en.wikipedia.org/wiki/Batman_Arkham_Asylum Nie potrzebnie go dawają do gry.

Mihcim

Hmm na to wyglada ze gra bedzie dluga i po kazdym z Chapterow bedzie jakis boss

Darth_Revan

Dwóch ich jest, Jeden który włada mocą, a drugi który jej pożąda...

Mihcim

To nie jest zadeb Clayface, skad wiesz wogule ze to clayface?

Darth_Revan

Przecież Clayface może przybrać dowolny kształt co nie? A po drugie nie przypomna mi nikogo innego.
Dwóch ich jest, Jeden który włada mocą, a drugi który jej pożąda...

Huntersky

Ja bym powiedział, że to Croc :P
<br />http://huntersky.deviantart.com<br />WHATTUP, BIOTCH! - Harrison Ford

Mihcim

To nie jest Croc. Przynajmniej moim zdaniem ; )

Jaruto

Nowy trailer niemieckiego serwisu GameOne poświęcony Batman Arkham Asylum w wersji na xbox360

link: http://www.youtube.com/watch?v=64swfFxnLmc

I tłumaczenie do tego trailera: (nie mojego autorstwa)

After the successful movie adaptation The Dark Knight, our eponymous hero returns to screens in another video game. However, Arkham Asylum is not based on a film, but rather sticks to its graphic novel origins. To illustrate the whole affair to those amongst you who don't know about the comics, we called in an expert. Bernd Strüfing, general manager at Hummel Comics in Hamburg, pretty much feels at home in the subject.

Strüfing: "Actually, I've been reading Batman since the mid 60s. In 1953, Batman had his first issues released in Germany, then sales were stopped for a while and eventually continued by Ehapa Publishing in 1966. And since then, I'm reading everything related to Batman."

Basically, Batman: Arkham Asylum tells its very own story, but still there are some ties to the graphic novel of the same name that was published in 1989.

Strüfing: "Arkham Asylum is the local psychiatric ward in Gotham City, where Batman turns in all enemies he defeated, hoping they might probably survive in there. Its a very dark place and the psychiatrists are not exactly conventional ones, in fact they are just as mad as the inmates themselves."

It becomes clear pretty quickly, The Joker planned his detention. Like in the novel, he gets the ward under control and takes the guards hostage in order to put pressure on Batman.

The fighting system seems quite complicated when watching, but it's simpler than it looks. Just head towards an enemy and press the attack button to unleash a furious hail of strokes. However, as soon as Batman has to face off against armed foes, things become a bit more difficult - Since he's everything but bulletproof.

Strüfer: "Batman in fact has no superpowers at all, he's a human being like all of us, except he has a lot of money and his great physical strength at his disposal. But in the end, he's just as vulnerable - which is the best thing about it - and he's suffering."

And thats why you've got to come up with something in order to dispatch all those thugs. Just like Batman, you keep looking for high places and swoop down on your enemies or you sneak up and silently take them out from behind.

Apart from his muscles, batman also has to use his brains. In dedective mode, you search for traces that lead to important characters or objects.

Strüfing: "Of course he also needs to do dedective work, because he has to solve the cases he's investigating. He uses forensic tools, he can take samples, he's trained in many qualities, which he acquired all by himself."

Besides, you use dedective mode in order to find secret passages or to scan a room for enemies.

As strange as it may sound, Arkham Asylum reminded us of Nintendo's Metroid series. In both games, you have to find your way through an open world and search the surroundings for secrets. Something else these games have in common is the emphasis on gadgets like the grappling hook, which is used to solve puzzles or to cross gaping chasms. Also looking for ducts that lead to other places is an element in gameplay either games share.

Up to now, we only received a preview version of Batman: Arkham Asylum. Nevertheless, we are very taken with the game and believe that in the end, passionate gamers and comic fans will be enthralled as well.

CytatProszę na tym trailerze na 27 sekundzie macie Clayface'a
Możliwe że to jest Amygdala, tylko trochę zmodyfikowany przez dawkę venomu... nie jestem pewien na 100%

Mihcim

he to naprawde bedzie dobra gra : )
Juz nie moge sie doczekac az w nia zagram ; )
Nie wiesz kiedy pojawia sie pierwsze zdjecia Riddlera?

Pawcio

Albo Two Face'a?

I z tamtego trailera to na pewno nie Croc- Croca mamy w tym samym trailerze i wygląda inaczej.

Prawo to tylko słowa. Jeśli chcesz, możesz robić wszystko. W tym zabijać.

Jaruto

Niestety nie wiem... ale jak znajdę, dam znać. (na oficjalnej stronie jeszcze tych panów nie ma)
Kto to jest? Nie mogę go skojarzyć:
http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/909/909768/batman-arkham-asylum-20080912001244006_640w.jpg

EDIT:
Z ciekawszych wieści, Batman Arkham Asylum będzie zawierał humorystyczne gagi. Nie wiem czy Bruce ale u Jokera, potwierdzone.
Screen: http://img43.imageshack.us/my.php?image=batman3572x400.jpg 
Na screenie widać jak Joker żartuje z Batmana podczas gdy ten walczy z grupką ludzi :)

Osobiście uważam, że jest to jeden z najgorętszych i ciekawszych tytułów tego roku i jestem rad, że produkt ten, nie powstaje na podstawie filmu.

Leon Kennedy

Wystarczy być na bieżąco, aby wiedzieć, że na 100% to nie jest Croc, który jest kalką postaci z jakiejś tam gry... Zapomniałem tytułu... na śmierć :P.

Jaruto

Wczoraj o godzinie 11.00 można było obejrzeć na żywo w TV Spike, ekskluzywne show E3 w którym oprócz innych atrakcji nie mogło zabraknąć też zapowiedzi nadchodzących gier.
Przedstawiam wam trailer pokazujący "rozgrywkę Jokerem" w Batman Arkham Asylum tylko na platformę PS3.
link: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-batman-arkham/49775

Leon Kennedy

Zapowiada się rewelacyjny Joker :D i co za tym idzie...  rozkosz wcielenia się w tą postać. Oby gra o Gacku wszystkich pozwala z krzeseł :).

Mel

Ok, nic nie powiem. To trzeba zobaczyć moją minę...

Postanowienie wakacyjne? Zakupić PS3 albo mieć nadzieje, że po jakimś czasie będzie możliwość ściągnięcia Jokera na wersje PC.