Aktualności:

"Batman: Ziemia Niczyja. Walka o Gotham. Tom 3" w sprzedaży od 29 maja.

Menu główne

Batman: Arkham Knight

Zaczęty przez kelen, 04 Marzec 2014, 16:41:49

Mister J

Myślałem, że gra pojawi się dopiero w 2015 roku, a tutaj taka niespodzianka. Niemniej czeka mnie zmiana komputera na lepszy, bo przy odpalaniu Origins ledwo dawał radę :(


raven1233

Tak długo jak gra nie będzie miała wymagań znacznie większych od AO, dane mi będzie pograć. I podoba mi się całkowity brak multiplayera :D Duży plus.

rocco

Cytat: raven1233 w 05 Marzec  2014, 09:19:09
Tak długo jak gra nie będzie miała wymagań znacznie większych od AO, dane mi będzie pograć. I podoba mi się całkowity brak multiplayera :D Duży plus.
ale w czym kolego przeszkadza Ci multi.to ze ty nie pogrywasz nie znaczy ze inni sie nim nie jaraja.mimo 4 map w AO multi zagrywam sie w nim od paru miesiecy.jedna z lepszych i orginalniejszych produkcji do zabawy w sieci.kupa zabawy.czekam na nowe tryby i mapy

LelekPL

Ja ani razu w multi AO nie grałem i mnie to kompletnie nie obchodzi. Ale zgodzę się z rocco, że w przypadku Origins to nie robiło różnicy bo pracowały przy tym dwie różne ekipy, więc WBGM "nie traciło czasu czasu na multi". W takim wypadku mogą sobie te Multi robić, jeśli to będzie inne studio. Mimo wszystko ja płakać nad brakiem multi nie będę.

raven1233

Multi w AO przeszedłem w całości aby zdobyć 100% achivementów. Tryb był ciekawy, ale jak dla mnie nie pasował to typu gry, jakim jest gacek. Brak multiplayera oznacza dla mnie moje osobiste, większe skupienie na singlu, jeśli wiesz o co mi chodzi. Mam ten problem, że gdy gram lubię odblokować wszystko, znaleźć wszystkie sekrety i osiągnięcia. Średniawy tryb multi mi w tym... ciążył. Ale jak zawsze jest to tylko moja opinia :)

LelekPL

A to fakt, mnie też trochę irytuje, że mam 99% osiągnięć i dopiero ostatnio dowiedziałem się czemu. Trochę to jest denerwujące, że Multi liczyło się do przejścia całej gry, ale jakoś przełknę ten nic nie znaczący jeden procent, tym bardziej, że ostatecznie WBGM dało plamę z tym kostiumem Worst Nightmare i nie miałem żadnego bodźca, aby zabierać się za to nieszczęsne Multi.

Juby

5x większa mapa niż w City? Spoko, liczyłem wprawdzie na całe Gotham, ale jeśli świat ma być bardzo dopracowany, będzie można wejść do wielu lokacji, to taki mi wystarczy. Już Origins pokazało, że za duży świat (a jest tam tylko x2,5 większy od City) może nie wypalić, kiedy fabuła nie potrafi wykorzystać w pełni jego potencjału.

Stary kostium na początek? FANTASTYCZNIE! Nigdy nie lubiłem manewru zmiany całego kostiumu miedzy częściami, w City uniknięto tego, bo zmiany w Batsuit były tylko kosmetyczne. Tutaj na szczęście postąpią jak Nolan w TDK i pokażą czemu Batman zmienia strój na nowy. Fajnie, bo minął zaledwie rok od wydarzeń z City więc fajnie że nie ma nieuzasadnionej zmiany wizerunku nietoperza.

Sam nowy strój - póki co prezentuje się dość mieszanie. Jest trochę przekombinowany, nie tak ładny jak z Origins i ma słabiutką maskę - totalnie bez wyrazu. Ale chodząc "od tyłu" i tak będę widział tylko tą czarną pelerynę, która graficznie zerwie czapki z głów.

Arkham Knight - Jestem ciekaw. Nowy przeciwniki, może jakiś twist z nim związany? Oby tylko całkowicie zapomniano o Jokerze, bo jego występy w tych grach są już przegięciem.

Poza tym pojawi się Scarecrow (uwielbiam go, liczę na dużą rolę i poważne wyzwanie dla Batmana) Pingwin (to już trzeci występ z rzędu ale ok), Harley (niech się mści za Jokera a będzie super), no i Two-Face (z nim wiąże wielkie nadzieje bo w City zrobiono z niego tylko trzecioligowego bossa dla Catwoman, a jest moim ulubionym wrogiem Batmana). Ciekawi mnie kto się jeszcze pojawi (chciałbym Man-Bata), czy znowu dane nam będzie grać Catwoman i co z Robinem? Pogramy nim, czy jakoś inteligentnie uzasadnią jego brak?

Wierzę, że Rocksteady po 3 latach prac godnie zakończy serię, bo Origins niestety było dla mnie policzkiem. Oby wtórność nie była chodzącą definicją gry tak jak ubiegłorocznego tworu WB Games Montreal, a będzie dobrze. No i liczę że jazda Batmobilem da grze tyle świeżości a mi tyle frajdy co gra Catwoman w City.

kelen

Nowe screenshoty, w tym wgląd w postać Arkham Knighta





Zrzuty pochodzą z Game Informera, doczytałem też, że Arkham Knight jest tworzony pod pieczą Geoffa Johnsa.


LelekPL

Ten Arkham Knight nie daje mi spokoju. Ciekawe co by było, gdyby pod koniec gry okazało się, że cały czas graliśmy Thomasem Eliotem, a Arkham Knight to tak naprawdę Bruce Wayne, który musiał się z jakiegoś powodu ukrywać... Byłoby tu nieco głupie rozwiązanie, bo zostawi niedosyt, ale nie wiem czy takie niemożliwe.

O Robinie póki co nikt nie wspomina i dobrze. Nie kupuję gry o Batmanie dla przydupasów. Jak ktoś lubi Robina, albo Nightwinga może sobie nimi pograć na mapach wyzwań.

Cytatbo Origins niestety było dla mnie policzkiem

Rozumiem gusta, ale chyba trochę przesadzasz z tym policzkiem. Tylko dlatego, że jest gameplayowo bardzo podobna do AC nie znaczy, że była zła. Gdyby nie początkowe bugi, po których nie mam już śladu, to jest to najlepsza gra z serii. Oczywiście wiele zawdzięcza poprzednikom, ale swoje dodała i to nie mało - świetny tryb detektywa, dodatkową wyspę, poprawiła pewne postacie (Bane, wygląd Batmana), jaskinia, lepsze walki z bossami, mistrzowie sztuk walki, Roger Craig Smith jako Batman, muzyka najlepsze z serii, odblokowywane kostiumy, dobra historia i nowa Copperhead, która według mnie już na pewno przejdzie do oficjalnego kanonu komiksów DC... zwłaszcza po tym co się stało z poprzednim Copperhead w Forever Evil ;)

Leon Kennedy

Cytatbo Origins niestety było dla mnie policzkiem

No dla mnie również ciut przesadzasz. Świetna fabuła, bosssowie z Banem na czele i ogólny klimat, miodzio.

Arkham Knight, ciekawe...

PS4, no cóż to było pewne. Szkoda, że nowa konsolka od sony zawita u mnie najwcześniej w lutym przyszłego roku, cholera.

Juby

Moja recenzja Origins jest na BatCave. Gra zaczynaj?c od czcionki na opakowaniu, po przez paski ?y?, poruszanie si?, sonar, po?ow? mapy, no praktycznie WSZYSTKO by?o kalk? Arkham City. Wtórno?? bi?a po oczach, a przecie? City mia?o tyle nowo?ci do zaoferowania wzgl?dem pierwszej cz??ci i wycisn??o z gameplaya ile si? da?o. Do tego bugi (mówicie, ?e teraz ich nie ma, mo?e przed premier? Arkham Knight podejd? drugi raz i si? przekonam) i fabu?a, której g?ównym punktem by? przewidywalny twist (znowu Joker okaza? si? g?ównym wrogiem). Muzyka nie utkwi?a mi w pami?ci tak ja przy poprzednich, a walki z bossami cho? oryginalne by?y bardzo s?abe. Do tego ten pusty ?wiat, którego (przechodz?c fabu??) nie pozna?em nawet w po?owie.
Tak jak Asylum i City przeszed?em po 4 razy, zwiedzi?em w nich ca?y ?wiat, zdoby?em 100% i straci?em na nie przynajmniej po 50 godzin ?ycia, tak Origins przeszed?em raz w 11 godzin i nawet nie mia?em ochoty robi? misji pobocznych. Nie twierdze, ?e to z?a gra (w ko?cu oceniam j? na 7/10) ale dla mnie by? to wielki zawód i zmarnowanie potencja?u.

Dlatego do Arkham Knight podchodz? z rezerw?. Wraca Rocksteady i od razu wprowadza du?o nowo?ci (w ko?cu Batmobile!) ale szczerze w?tpi? czy z tego tematu i tego gameplay'u da si? wycisn?? wi?cej ni? w City. Dlatego nie nastawiam si? na gr?, która by?aby chocia? równie dobra co Asylum.

LelekPL

No nie wiem, ja w Arkham Origins zauwa?y?em tyle samo, je?li nie wi?cej zmian co do AC, co pomi?dzy AC i AA. Wszystko to co wymieni?em w poprzednim po?cie. Nie spodziewa?em si?, ?e czcionka na pude?ku i pasek ?ycia to jest co? nad czym ktokolwiek w ogóle si? zastanawia :P Sonar z AA do AC zmieni? si? te? tylko kosmetycznie i pod wzgl?dem kolorów, natomiast w AO kompletnie zmieniono funkcje detektywa, znacz?co na lepsze. Bez porównania wi?ksz? ró?nice zrobiono pod tym wzgl?dem w AO. Po?owa mapy, owszem nale?a?a do AC, ale tego mo?na by?o si? spodziewa?, takie dostali?my og?oszenie przed gr? i wed?ug mnie dobrze by?o zobaczy? jak to miejsce si? zmieni?o, powróci? na stare ?mieci w nowym wydaniu.

Zgodz? si? tylko troch? co do pustego miasta i systemu walki - w AO wielki problem to to, ?e pomieszczenia w ?rodku si? w ogóle nie respawnuj?, przez to ci??ko robi si? osi?gni?cia. Ale jest tyle samo pomieszcze? do których mo?na wej?? co w AC, tyle, ?e nie ma tak rozbudowanych kana?ów. Co do systemu walki, animacje s? g?ównie powtórzone po AC, ale w przeciwie?stwie do AC dodano nowego rodzaju przeciwników i mo?liwo?? kontrowania kontr, znacz?ca ró?nica, której nie by?o w AC, a bardzo si? przyda?a w walce z bossami takimi jak Deathstroke, sa nowe przewrócenia i gad?ety.

Tak jak mówi?, ta gra zawdzi?cza bardzo wiele, je?li nie wszystko swoim poprzednikom (w ko?cu bez nich, ona by nie powsta?a), ale zwyczajnie ulepszy?a/zmieni?a (niektóre zmiany by?y na minus - r?kawice) troszk? co? co nie wymaga?o ju? wiele ulepsze?. Ale to nie jej wina i wcale nie powód, ?eby wspomina? j? z niesmakiem. Dosta?e? przecie? kolejn? bardzo dobr? gr? Arkham. Z wed?ug mnie najlepsz?, najbardziej zbilansowan? fabu?? i dialogami w serii (co oczywi?cie ju? jest kwesti? gustu) - sceny jak origin Joker, k?ótnia z Alfredem, znalezienie kryjówki Bane'a, ca?y motyw w Hotelu, spotkania z Gordonem w komisariacie czy na mo?cie to prawdziwe pere?ki. A co do twistu z Jokerem, to czy na nim tak si? niby opiera?a ca?a fabu?a? Przecie? poznali?my ten twist jeszcze przed po?ow? gry, wi?c nie jest on tak kluczowy dla ca?ej reszty.

raven1233

Ok. Nasz?a mnie refleksja dotycz?ca Arkham Knight'a (nowego przeciwnika). Talia nie ?yje i tak naprawd? nie wiemy czy w Arkhamverse istnieje Damian Wayne. Czy to nie b?dzie aby motyw z synem, który obwinia ojca za ?mier? matki, a ca?a otoczka Batmana w z?ej wersji mia?aby s?u?y? do zniszczenia legendy i wizerunku bohatera jakim jest gacek?
Brzmi w miar? logicznie. 

LelekPL

No niby to też jest opcja, zrobić to na podobę nieudanego klonu jakim był "zły Damian" w Batman Inc