Aktualności:

"Batman: Długie Halloween" w sprzedaży od 29 maja.

Menu główne

Najświeższe informacje o "The Dark Knight Rises" (Spoilery)

Zaczęty przez Juby, 05 Październik 2008, 09:14:41

kelen

Q

CytatScenes outside the SEI, which will be portrayed as a prison, will include an explosion, a prison break, precision stunt driving, gunfire, atmospheric smoke, and controlled pyrotechnic explosions.

Scenes outside the Fifth Ave. entrance of Mellon Institute include a standoff between two rivals that escalates into a riot. One character drives a motorcycle through the fourth floor lobby, out the front doors and down the steps onto Fifth Ave. Special effects include precision stunt driving, gunfire and atmospheric smoke.

Źródło: http://www.cmu.edu/news/blog/2011/Summer/hollywood-comes-to-cmu.shtml

Nowe fotki z miejsca w których trwają przygotowania do scen lotniczych plus przypuszczenie co mogą one przedstawiać - http://www.meejahor.com/2011/07/08/chasing-batman-on-a-pink-pedal-bike/

Według BOF (http://www.batman-on-film.com/batmovienews.html) w tej scenie która ma być nakręcono przy SEI udział ma wziąć Tom Hardy, czyli Bane.
What was the point of all those push-ups if you can't even lift a bloody log?

Si vis pacem, para bellum (If you want peace, prepare for war)

kelen

Ca?kiem prawdopodobny opis teasera, bior?c pod uwag? co ju? kr?cono:

Spoiler

"Michael Caine starts with a voice over, Bruce in a cave with bats all around him. Then climbs out like the well from Batman Begins. Then it cuts to Commissioner Gordon in the hospital bed telling someone that isn't on camera that Batman still exists and he's going to save them all. We see Bane's face. We also see Bane and Batman in like a sewer or something, about to fight."

[Zamknij]

Post Merge: 12 Lipiec  2011, 20:58:18

http://collider.com/dark-knight-rises-trailer-description/101841/ Kolejny opis

Q

Potencjalne spoilery:

Spoiler
CytatKnow Your Marvel News: So you are an extra in The Dark Knight Rises?

"TheDredog21": I'm a Extra in the movie when we start shooting in Pittsburgh next month.

KYMN: You say next month, is there anything you have already filmed, anything new that we saw in the teaser?

"TheDredog21": [in the trailer] The Epic Conclusion is referring to the fight scene between Bane and Batman. Batman does get bloodied and beating to a pulp finally bane has Batman over his head in the air .....well you just have to find out what happens but the first offical trailer you will see has young Ra's al ghul and Catwoman. But it is Bane and batman at the end of the trailer Batman is limping and Bane is limping as well, Batman walks up to Bane before they fight and Bane says I've been waiting for you pumps his Venom up then turns his head then Batman backs up.

KYMN: Some very interesting details, so what else will you be shooting?

"TheDredog21": I'm Just a Extra During Banes Prison Break but I hope to do more films since im talented in doing voices and i would play a real dark bad guy or any voice of a villian if i had a chance to.
[Zamknij]
http://knowyourmarvelnews.blogspot.com/2011/07/possible-spoilers-i-exclusively-talked.html

Mihcim

Obejrzyjcie sobie Trailer na tej stronie tylko szybko bo mogą go usunąć http://arkhamcity.co.uk/viewtopic.php?f=28&t=3471
Okej na końcu albo jest Catwoman albo Batman sobie uszy przyciął ...

Leon Kennedy

Już go nie ma... Zaś na końcu to raczej jest Catwoman.

kelen

Na końcu z Banem jest na 100% Batman. Już starczy tych dziwnych teorii z Catwoman :p

Juby

Jaki sens jest oglądania trailera w takie jakości, że nie można odróżnić Catwoman od Batmana? Tak trudno wam czekać do poniedziałku? (wiem, że nie miałem logować się na forum aż do premiery bo spoilerujecie, ale wasza dyskusja tak mnie... rozbawiła, że nie mogłem się powstrzymać od zadania tego pytania) :P

Philips V38

Boisz się odezwać i boisz się być sobą, napisali ci w gazecie, że myślenie jest chorobą. Zasłania ci normalność brudny sztandar fanatyka, fałszywa religijność, zakłamana polityka.

Vaherem

Niemal od razu ustalono, że to Batman, więc nie rozumiem dlaczego niektórzy ciągle widzą tam Catwoman. Poza tym Batman Nolana ma na tyle małe uszy, że teksty o przycinaniu są po prostu nie trafione.

Ciekawe, że na filmiku podlinkowanym przez Philipsa V38 ta "tajemnicza postać" w tle w ogóle się nie rusza, choć wygląda jakby właśnie robiła krok... może to członek ekipy filmowej?:P A może...Nie, dobra udziela mi się już ta psychoza "a ja tam widzę...". Byle do poniedziałku.

Q

Cytat: Juby w 16 Lipiec  2011, 11:16:57
Jaki sens jest oglądania trailera w takie jakości, że nie można odróżnić Catwoman od Batmana?
Z rozróżnieniem bohaterów nie ma problemu, ale problem jest z dostrzeżeniem szczegółów. Analizujemy więc, tak jak wiele innych osób na całym świecie, materiał który jest dostępny.

Co do tej postaci w tle to może to rzeczywiście na tym najnowszym filmiku wygląda dość dziwnie. Pewne jest, że coś tam jest za walczącymi bohaterami i bez dokładnej analizy zwiastuny w HD nie da się tego ustalić. Nawet osoby, który już widziały ten zwiastun w kinie, czy IMAXie nawet nie są w stanie dokładnie stwierdzić co tam w tych ostatnich sekundach się dzieje.

kelen

Z t? teori? o Catwoman wyszed? jeden z naszych (i nie tylko, na Filmwebie nadal trolluje ludzi na t? teori?) drogich u?ytkowników forum i komentarzy (scottpilgrim) wi?c po prostu ignorujcie to ;)

Na filmie wida? wszystko wyra?niej no i to 'co?' z ty?u. Niby si? nie rusza, ale trzeba czeka? na wersj? HD.

Post Merge: 16 Lipiec  2011, 15:18:44

je?li chodzi o to, co wida? na tej scenie, to prosz?:

Spoiler

po rozja?nieniu

[Zamknij]

Leon Kennedy

Vaherem

Wydaje mi się, że ten "ktoś" ma zielone spodnie a więc...Robin! :P
A tak na poważnie to nadal nie mam pojęcia. To nawet nie musi być człowiek to może być cokolwiek.

Mogliby już wrzucić ten teaser w dobrej jakości :P

Drawski